Jump to content

SA till PC


Nybergh
 Share

Recommended Posts

Jag vet inget säkert men jag tror att det är i maj... För att de tidigare spelen GtaIII och Vice City kom båda ett halvår senare (eller 6 månader). Så jag skulle säga någon gång i Maj.

Allt detta p.g.a. Playstation har payat muchos pengar för att få vara före alla. Så jävla ruttet... ^_^ :'( :o

Diezl :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inget säkert men jag tror att det är i maj... För att de tidigare spelen GtaIII och Vice City kom båda ett halvår senare (eller 6 månader). Så jag skulle säga någon gång i Maj.

Allt detta p.g.a. Playstation har payat muchos pengar för att få vara före alla. Så jävla ruttet... ^_^ :'( :o

Diezl :P

men e inte deras kontrakt ute???

HAr för mig att någon sa det och dom släpper pc verisionen senare för att få ut mer pengar ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men e inte deras kontrakt ute???

HAr för mig att någon sa det och dom släpper pc verisionen senare för att få ut mer pengar ^_^

helt korrekt, och sonys kontrakt gällde bara att gta inte fick släppas till andra konsoller, så R* har alltid varit fria att släppa gtaspelen till pc när dom vill, men som sagt, dom tjänar mer på att vänta med pc-versionerna

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

kan nån hjälpa mig med det uppdraget snälla hur gör man man ska ju spraya men ja sprayade länge men händer ingt va ska ja göra man ska ju psaraya på de röda efter hans cjs vän har sprayat gröna så ska man spraya efterhan

Disme gå och dö!

Håll dig till topic för fan...

*suck*

Diezl :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...