Jump to content

Nu är 2 års väntan över!


Johniie
 Share

Recommended Posts

En hemsk natt, till en underbar morgon!

Igår innan jag gick och la mig för att snabbt kunna vakna upp näst morgon, kollade jag igenom san andreas trailerna ca 5 gånger var plus vice city trailers och gta 3 trailers! Men jag bestämde mig ändå för att sova ett slag... min underbara flickvän låg ju i sängen och väntade lixom! Hon har fått stå ut med nog tjat om San Andreas! =) men men... jag hade otroligt svårt att somna... alla GTA titlar flög runt i huvet och jag mådde nästan illa!

Men när jag äntligen vaknade så låg min avi på sängbordet och jag tänkte: JAAAAAAA!!!!!!!

Sen sprang jag ner till Lola spel och tobak och hämtade det i Söderhallarna!

ÄNTLIGEN ÄR 2 ÅRS VÄNTAN ÖVER!!!!!!!

"GOOD BLESS ROCKSTAR GAMES!!!"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En hemsk natt, till en underbar morgon!

Igår innan jag gick och la mig för att snabbt kunna vakna upp näst morgon, kollade jag igenom san andreas trailerna ca 5 gånger var plus vice city trailers och gta 3 trailers! Men jag bestämde mig ändå för att sova ett slag... min underbara flickvän låg ju i sängen och väntade lixom! Hon har fått stå ut med nog tjat om San Andreas! =) men men... jag hade otroligt svårt att somna... alla GTA titlar flög runt i huvet och jag mådde nästan illa!

Men när jag äntligen vaknade så låg min avi på sängbordet och jag tänkte: JAAAAAAA!!!!!!!

Sen sprang jag ner till Lola spel och tobak och hämtade det i Söderhallarna!

ÄNTLIGEN ÄR 2 ÅRS VÄNTAN ÖVER!!!!!!!

"GOOD BLESS ROCKSTAR GAMES!!!"

Ja och över 500 spänn försvann ur din ficka/päronens fickor... Hade nog köpt något fint till tjejen istället och hemtat spelet sen... Vi lever ju på 2000talet... Det är meningen att ladda ner spel idag :o

GUD skapa oss för det hahaha -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så, har nu skrivit till BUP angående de sjuka beteenden som många här på Gtasajten har visat på sistone.

Skrev följande:

Jag har en fråga angående oro/paranoia eller vad det nu kan vara.

Den angår inte mig men jag har träffat på oerhört många som lider detta, och ingen av dem verkar veta att de gör det. De viger sina liv åt videospel och kan inte sova på nätterna, eller för den delen koncentrera sig i skolan om de inte får spela det. Finns det något namn på denna sjukdom eller vad har den för diagnos, är den känd sen tidigare osv?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fina saker har jag redan köpt till tjejen så det så!

Plus att ett spel som San Andreas laddar man inte ner!

Jag älskar ROCKSTARgames! Beställde också på Spelbutiken =) ^_^

Ja men du lär la få köpa henne en dildo nu då när du ska spela ditt spel.

Hon lär la inte få något i sig annars :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...