Jump to content

Problem med tv


mulla
 Share

Recommended Posts

Hej,

Varje gång jag ska spela en ps2 spel kommer det en linje längst när på tv skärmen och blinkar och går bort blinkar kommer igen bl.a man blir ju irriterande :P Vet nån vad som är problemet? Nån som är tv expert? :shifty:

Köp ny! ^_^

Du får köpa min gamla 52" Plasmatv, du får den för 15000 nypris 30000. Den är ett havlår gammal! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej,

Varje gång jag ska spela en ps2 spel kommer det en linje längst när på tv skärmen och blinkar och går bort blinkar kommer igen bl.a man blir ju irriterande ^_^ Vet nån vad som är problemet? Nån som är tv expert? :shifty:

Brukar finnas en möjlighet i ps2 spelen att ställa in skärmpositionen, så även i GTA:SA, sök i options och du lär finna! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså, det finns också en linje längst ner när jag kollar på tv kanalerna men då blinkar den inte. Den blinkar bara när jag spelar ps2. Har en sony "28" skärm.

Tvn är 2 år gammal men fattar inte heller varför det blev så. Jag kan inte heller gå in på text tv nu men grafiken är i alla fall bra. Blir bara störd på linjen som blinkar när jag spelar ps2 spel!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...