Jump to content

Köpte Gta: Sa idag i min lokala spel........


Dteb
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 112
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Bilder

Ja han ljuger kanske men jag har fått mitt från cdon i da och den bilden stämmer inte som han visade upp det ska stå varningstext där uppe på (N) (S) (DK) hehe

Ser inte manualen och skivan lika dan ut?

Var inte introt lite kort ?

Är det inte lite svårt att köra gaffeltruck när 10000 pers skjuter på dig?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag köpte den hos min lokala spelhandlare. och för den delen har inte mitt vice city något klistemärke heller.

Jag förstår, kan faktist vara så att jag tror dig, då jag hämtade ut mitt spel idag på software express ;)

Och det stod igår att min beställning var klar för leverans/att hämtas i affär, så det var exakt det jag gjorde idag :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag förstår, kan faktist vara så att jag tror dig, då jag hämtade ut mitt spel idag på software express

Och det stod igår att min beställning var klar för leverans/att hämtas i affär, så det var exakt det jag gjorde idag

Hehe hur långt har du kommit i spelet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag förstår, kan faktist vara så att jag tror dig, då jag hämtade ut mitt spel idag på software express

Och det stod igår att min beställning var klar för leverans/att hämtas i affär, så det var exakt det jag gjorde idag

Hehe hur långt har du kommit i spelet?

Har inte börjat spela det än, kom typ precis hem, väntar på att maten ska bli klar, sen efter det blir det att spela hela dagen och kvällen :P

Sitter och läser manualen under tiden ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...