Jump to content

GTA, i butik nu!


 Share

Recommended Posts

Japp, spelet finns nu att köpa på Software Express, jag var där och köpte mig ett exemplar idag. Jag blev ännu mer förvånad än vad ni blir när ni läser det här, och mycket riktigt frågade jag också i kassan om inte spelet skulle släppas den 29:e. Han svarade bara att de hade fått in spelet idag, antagligen trodde han också att spelet hade sin release idag.

Så, alla ni som bor i Stockholm och inte redan bokat, dra dit redan imorrn vetja!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 41
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

software express har gjort detta förut med mgs2

edit: Om dom torskar på det brukar det inte bli nådigt. Tex så att leverantören som har hand om just gta (och därmed MASSA andra spel) brukar säga upp sitt samarbete med den butiken.. Ni kan ju räkna ut konsekvenserna för det

Redigerad av Krap_Nek
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

haha, vad folk är cyniska här inne. Varför skulle jag ljuga om någonting sånt? Jag menar, så jävla otroligt är det inte. Krap_Neck säger ju tom att det har hänt tidigare.

Förresten har jag inte spelat spelet ens ännu, ska ta en duch snart och spela hela natten. Jag är ju "the Nocturnal creature" =)

EDIT: Stavfel

Bor du i stockholm loolen? Dra dit imorrn och se med egna ögon! jag svär på mitt exemplar av SA att det är sant, fattar överhuvudtaget inte vad jag skulle vinna på att fucka runt i det här :S

Redigerad av Nocturnal
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...