Jump to content

Onödigt topic.


 Share

Recommended Posts

Asså du får inte d i morron efter som relisdatumet är på fredag du får de på fradag

Eftersom dom redan fått in spelet och skickat de (vilket tar en dag), alltså finns de en chans att de kommer imorn. De sa spelbutiken.se oxå, att man kan få de nån dag tidigare. :( Annars skulle dom väl skicka de en dag senare. Kommer avin imorn går jag och hämtar ut de, de finns inget nån kan göra åt de. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mitt är också skickat från cdon.com nu.....får kanske det imorn ? :P Men ni som inte fått det bekräftat ännu från typ en sida...alltså...dom skickar jhu ut snabbare till dom som bor längre bort....så att dom ska komma ungefär samtidigt...

....hehe....hej då :(

Ni andra får era spel snart

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eftersom dom redan fått in spelet och skickat de (vilket tar en dag), alltså finns de en chans att de kommer imorn. De sa spelbutiken.se oxå, att man kan få de nån dag tidigare. :( Annars skulle dom väl skicka de en dag senare. Kommer avin imorn går jag och hämtar ut de, de finns inget nån kan göra åt de. :P

Om man får ett kollinummer kan man ju hämta det så fort det kommer in! Avin får man alltid dagen efter det kommit in.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man får ett kollinummer kan man ju hämta det så fort det kommer in! Avin får man alltid dagen efter det kommit in.

får man alltid avin dagen efter det kommit in?? hur kan kan då hämta ut sitt spel efter 24 timmar om man beställer från typ webhallen? skickar de spelet dagen INNAN man beställer det eller? :P;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...