Jump to content

POSTEN VIKTIGT!


 Share

Recommended Posts

frågan är om ni kan svara på den är :

Kommer spelet att komma till oss alla spelare på fredag eller

kommer det att typ komma på tisdag onsdag ? tänk om posten

är sega när dom skickar ut det !!!!!???

ingen kan ju sitta här och lova att alla får ett spel med posten...posten måste dela ut den posten dom får,,, dom kan ju inte säga va mycket paket vi tar 100 idag och 100 på måndag -_-

Redigerad av Hawkeye
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

till SteelWolf:

Vi beställde ju hemskickning, för att vara säkra på att vi ska få det, men vi är så ivriga nu på NÄR vi ska få det..Eller har jag fel?

Men om ni beställde för att vara säkra, hur kommer det sig att ni är så osäkra och rädda. Spelet kommer det var ni ju 100% säker på när ni gjorde valet för att boka det på det sättet. Jag valde inte hemskickning för jag litar aldrig på att få saker i tid. (kalla det murphys lag).

Det jag egentligen reflekterade över är att det startas en massa trådar där nån skriver att "kommer jag få mitt spel i tid" och 10 minuter senare är en likadan tråd skapad. Jag tycker det känns som man får vänta och se istället.

Men det är bara min åsikt. Och som sagt ska det inte ses som ett direkt klagomål utan mer som en undran från min sida. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

till SteelWolf:

Det har du rätt i.

Så tänker jag också, att man får vänta och se. Men nu är det ju så få dagar kvar, och det är så pillrigt, med att det står Klar för leverans, och jag vill ju verkligen veta om jag får det nu på fredag..

Jag blir alltid orolig varje gång jag ska beställa något, speciellt ett sånt här spel..Som är så ofattbart, obeskrivligt....Åh.

Jag saknar ord för detta spel.

Fredag, mina herrar.

Då är det vår tur -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...