Jump to content

Area 31 är sant?


 Share

Recommended Posts

Skulle gissa att man kommer att få se ett ufo (troligen i någon byggnad..., samt troligen någon typ av alien autopsy (Obduktion av en utomjording), vore inte helt otroligt eftersom de hade med hela konspirations grejen i GTA 1 (Första, Första GTA 1..., finns ett uppdrag då militären jagar en kille som har bevis och du skall rädda honom.....)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

LASER?? är du trög eller?? då blir jag faan besviken om det är så..

<ironi> Ja usch, tänk om det blir lite bredd på spelet. Vad hemskt det vore! Bort med allt som kan tänkas sticka ut lite! </ironi>

Allvarligt talat - skulle lite utomjordingar :P, science fiction-vapen och flygande tefat kunna förstöra världens bästa spel? Jag tycker bara det vore en rolig detalj.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

<ironi> Ja usch, tänk om det blir lite bredd på spelet. Vad hemskt det vore! Bort med allt som kan tänkas sticka ut lite! </ironi>

Allvarligt talat - skulle lite utomjordingar ;), science fiction-vapen och flygande tefat kunna förstöra världens bästa spel? Jag tycker bara det vore en rolig detalj.

Ja faktsikt, med tanke på att spelet handlar om HipHop och gäng kulturen på 90 talets södra västkust :o

Fast jag tror att det, om det nu är en "Area 41", kommer finnas nått ufo eller liknande som står still. För rockstar brukar ju peta in små överraskningar lite här och var i spelen :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...