Jump to content

Det blir ingen "inpactanimation"


 Share

Recommended Posts

jag såg på dem senaste filmerna på IGN:

http://media.ps2.ign.com/media/611/611957/vids_1.html

att R* inte har tagit med någon inpactanimation... om ni kollar på filmerna med titel "Creating caos" så ser ni att när CJ kör på någon så ser det precis lika dant ut som i GTA III och VC... jävligt trist :'(

Det hade gjort så mycket... faktiskt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

DEN FÖRSTA CAUSING CHAOS ÄR FULL MED BUGGAR! Kolla på den, han kör i genom en människa två gånger!  :D

DET VA SOM! Fulaste jag sett... samma människa också, kanske någon mening... spöke.... oooh...

EDIT: I andra filmen, kolla när de sträcker sig ut genom fönstrerna, snabba som blixten... inte hel skönt det heller...

Film 3: Notera hur dåliga de är på att fly i slutet. Notera också pistolljuden, låter ju mindre än när man slår på en uppblåst plastpåse. Värsta jag hört ärligt talat...

Redigerad av Upson
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har varit hemma hos en kompis o spelat piratverisionen (nej jag har den inte) och jag kan intyga att det är imapct animation... för det andra så kan man ,trots att den är helt buggig (förmodligen piratkopia), på filmen visst se att det är ragdoll. Kolla bara på killen han kör på i början! Jag tycker också att man inte ska klaga på spelet bara för att dessa trailers är dåliga....läs IGN:s, OPM:S och Gamespots:s artiklar (9,,6, 10 och 9,9.) Skulle inte tro att dessa seriösa speltidningar skulle ljuga

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...