Jump to content

may the force...


 Share

Recommended Posts

god natt alla fanatics, ska drömma om spelet:/ besatt..

god natt and may the GAME be with you!

Eftersom du spammar såhär (du har säkerligen goda avsikter ^_^ ) så tänkte jag göra detsamma.

Jag hade faktiskt en liten snabb dröm om GTA: San Andreas. Men precis innan jag vaknade så byttes den drömmen ut mot en där jag låg i sängen, sträckte mig ner mot golvet för att plocka upp en liten klick bajs, sedan åt jag den och spottade ut den på golvet igen. (Ja, det är sant.)

Spam skall med spam bekämpas.. :D

EB

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eftersom du spammar såhär (du har säkerligen goda avsikter ^_^ ) så tänkte jag göra detsamma.

Jag hade faktiskt en liten snabb dröm om GTA: San Andreas. Men precis innan jag vaknade så byttes den drömmen ut mot en där jag låg i sängen, sträckte mig ner mot golvet för att plocka upp en liten klick bajs, sedan åt jag den och spottade ut den på golvet igen. (Ja, det är sant.)

Spam skall med spam bekämpas.. :D

EB

Är du säker på att du drömde??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men precis innan jag vaknade så byttes den drömmen ut mot en där jag låg i sängen, sträckte mig ner mot golvet för att plocka upp en liten klick bajs, sedan åt jag den och spottade ut den på golvet igen. (Ja, det är sant.)

Du vet att alla drömmar är hjärnans sätt att hantera det som hänt dagen innan...

fylla?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...