Jump to content

DET BLIR MUTLIPLAYER


lollen2
 Share

Recommended Posts

15:39 GTA: San Andreas two-player speculation whizzing around the Internet is, erm, speculation no more, Rockstar confirming the feature with us this afternoon. Although it wouldn't elaborate further, the publisher decided to bowl us over with the additional news that none other than Samuel L. Jackson is voicing one of the characters in the game.

When we quizzed Rockstar on the matter of who Samuel L. Jackson played, it kept schtum. Bah. Still, with the game out in the US tomorrow it's only a matter of, well, not very long at all before information on Samuel L's role and the two-player mode is plastered the length and breadth of the world wide web.

källa: http://www.computerandvideogames.com/r/?pa...p(que)id=111023

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Känns mer som en liten kul detalj än något att blåsa upp, verkar ju inte precis vara världens inressantaste multiplay ändå. (så negativ jag känner mig)

Håller med dig. Lär inte vara så intressant att kompisar/föräldrar/pensionärer eller aliens hänger på dörren för att komma in och få spela lite 2-spelare läge i SA.

Redigerad av janne5050
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur ska man kunna vara två spelare på samma bild? Måste man inte koppla ihop 2 stycken PS2 för att det ska funka?

Nej men jag såg ett filmklipp (inga källor nämda) där som spelade två player men inte med splitscreen...

kanske så att man teleporteras ihop om man kommer för långt ifrån varann...vad vet jag....men de är vad jag sett

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kameran kommer vinkla så att de kommer vara merginal runt dom båda spelarna hela tiden..så om dom går i motsatt riktning så zoomas kameran ut...men hur långt den kan zooma vet jag ej...men meningen med två player är ju att man ska hålla ihop och inte springa ifrån varann...

Personligen tycker jag de här är en sånliten del av spelet att jag är glad att de över huvud taget finns möjlighet att spela två stycken...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

tänk er att planera ett rån... en kör bilen s å går en in och hämtar stålarna sedan smiter man!! cooooooooooooolt...

Som jag fattar det så ska man inte kunna vara 2 player under uppdrag och jag har också uppfattat att rån/inbrott räknas som uppdrag inte säker men har för mig att jag såg det någonstans.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...