Jump to content

inbrott ?


Gudfar
 Share

Recommended Posts

Läste på en hemsida (gtagaming tror jag) att det i alla fall kommer att vara en "ljudmätare" som mäts hur klantig man är. När den är fylld vaknar folket i huset och ringer snuten. Läste på samma hemsida att inbrott kommer att fungera som "R3-missions" (taxi, ambulans osv.). Men någonting om tid har jag inte läst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Läste på en hemsida (gtagaming tror jag) att det i alla fall kommer att vara en "ljudmätare" som mäts hur klantig man är. När den är fylld vaknar folket i huset och ringer snuten. Läste på samma hemsida att inbrott kommer att fungera som "R3-missions" (taxi, ambulans osv.). Men någonting om tid har jag inte läst.

okej som i manhunt då ja det stämmer nog fin fint :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

i en speltidning jag köpte (player1, dom var först i europa med att bli inbjudna till R* på en visning) så står det att man kna gå in i nästan alla hus OCH att INGA hus är låsta... därimot så står det att det kan finnas hyresgäster med hagel. det stod inget om nån tildspress.

Fan, ser verkligen framemot att få testa att göra inbrott, verkar ju kunna bli hur bra som helst :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

i en speltidning jag köpte (player1, dom var först i europa med att bli inbjudna till R* på en visning) så står det att man kna gå in i nästan alla hus OCH att INGA hus är låsta... därimot så står det att det kan finnas hyresgäster med hagel. det stod inget om nån tildspress.

Dom var inte först i europa,dom var bara först i norden och det är skillnad. :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

i en speltidning jag köpte (player1, dom var först i europa med att bli inbjudna till R* på en visning) så står det att man kna gå in i nästan alla hus OCH att INGA hus är låsta... därimot så står det att det kan finnas hyresgäster med hagel. det stod inget om nån tildspress.

Hm, jag trodde de skulle vara låsta men det gick att lockpicka samt att gå in genom fönstret?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...