Jump to content

Tony hawks underground 2


Wild_hawk
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 58
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

mm det ska vara som 1,2,3, och 4:an.. lite verkligt.. :S tycker dom ska satsa på seriöst skatespel

Exakt.

Det hade varit guld värt med ett skateboardspel som är verkligt, har en verklighetstrogen story (typ att man tar sig till toppen, från att köra på gatan till att bli upptäckt och att bli svinkänd), slow-mo-funktion (aah) och skön "kör"känsla...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

är det nån som har försökt sig på att modda dett underbara spel skäkt från himmelen ( :rolleyes: )

jag har iaf inte hittat nån bra sida till det...

är det nån som vet nåt??

PS. jag har det till PC :)

Jag tror att spelet är uppbyggt som ungefär NFS: Underground så det är typ omöjligt att modda BS så är det onödigt man kan ju göra egen gubbe osv.

Edit: Beat my Combo, Punks.

Det här är inte min bästa Combo.

Edit2: What's the matther kids, cant break my score, huh?

post-23-1098727282_thumb.jpg

Redigerad av KuNg-Fo0d
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har gjort en THUG2 film men jag kan inte få upp den för den tar 8mb så, jag undrar om någon vet en uploading sida som kan ta imot Filmer, Musik osv.

Säg inte silentwhisper nu för på den går det bara att lägga upp bilder.

Skicka den till mig på msn så kan jag lägga upp den :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha Här är en bild från ett påsk ägg, jag tror att han ska vara Star wars Kid A.k.A Ebeeto... Whoops :P sry

går man in i fönstret på andra sidan så ser man en kille som har party med sin get ^_^

eller rättare sagt geten står i fåtöljen medan killen dansar med en partyhatt...

så jävla skönt ^_^B):P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

går man in i fönstret på andra sidan så ser man en kille som har party med sin get :P

eller rättare sagt geten står i fåtöljen medan killen dansar med en partyhatt...

så jävla skönt B)  :D  (:!!!:)

haha jag vet och på THUG1 på tampa så står den där feta polisen bakom stripp klubben och kollar in en get bakifrån och pekar på hans röv (:!!!:)

Edit: Vad har du för rekord combo/poeng? :huh:

Redigerad av KuNg-Fo0d
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

(w00t) Waaaahahaaaaa :blink: Nu har jag fixat filmen. Gå in på min hemsida tryck på Downloads och sen THUG 2 Film eller om du vill ha en liten bit bara ta Den under.

Min Hemsida

På din sida så finns det ju en guide hur man hackar hotmail. Men det är möjligtvis inte så att du har en hotmail som är så här Lost_password0@hotmail.com :) !

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...