lill_tysken Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 VAr och hur gör man egna saker? ex. Bilar, båtar och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 I Zmodeler som finns att ladda ner här på Gtasajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Bilar, båtar, saker och sånt kan du göra i Zmodeler. Svårt att använda i början, men det finns guider till hjälp. Det här har frågats många gånger förut, så innan du frågar nästa gång så kan du använda sök-funktionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lill_tysken Skrivet 12 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 var ligger det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lill_tysken Skrivet 12 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 vad heter progamet man ska ladda hem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 (redigerad) herregud är du ***********?? Z-modeler !! han har ju linkat till det!! texten "ZMODELER" är en länk!! no offence, men det märks att du är tysk lol Redigerad 12 september, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lill_tysken Skrivet 12 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 (redigerad) Jag fattar inte hur f*a man ska bygga en bil! PS jag e inte tysk jag kallas bara för lill tysken och min store bror tysken och vi e inte tyskar Redigerad 12 september, 2004 av lill_tysken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 (redigerad) du är inte den första... http://www.etspe.ca/zmt/v2/ följ den, fattar du inte efteråt så skit i det edit2: lycka till Redigerad 12 september, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CpTrucken Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Hejsan. hehe.. finns de typ en Svensk sida där d finns fakta om ZModeler.. skulle vara mycke lättare "och ni behöver inte skriva noob eller nått sånt.. för d e ja.. så ja tar inte illa upp!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 (redigerad) Hejsan. hehe.. finns de typ en Svensk sida där d finns fakta om ZModeler.. skulle vara mycke lättare "och ni behöver inte skriva noob eller nått sånt.. för d e ja.. så ja tar inte illa upp!" tror att den där tysken har fått för mycket "bratwurst" av sin far som min kusin uttrycker det hej din cptruck! nu ska vi lära oss nåt nytt! det var en gång en människa som sade: "Det här har frågats många gånger förut, så innan du frågar nästa gång så kan du använda sök-funktionen. " hoppas att du tar lärdom av detta och håller igen BTW: nej det finns inte men om du inte klarar av en engelsk guide så är du <OBS> KANSKE <OBS> inte tillräckligt gammal för att spela spelet ens? Redigerad 1 oktober, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CpTrucken Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 lite onödigt om vissa redan vet om de finns!?.... men aja.. btw... Din hummer är nog de fetaste jag nånnsin sett.. men nästa gång kan du vell göra en cool sportbil me neon skulle vara asa coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 (redigerad) lite onödigt om vissa redan vet om de finns!?.... men aja.. btw... Din hummer är nog de fetaste jag nånnsin sett.. men nästa gång kan du vell göra en cool sportbil me neon skulle vara asa coolt ja vet hihi bara är lite elak för det är så roligt hmmm ja det hade jag ju kunnar göra men antagligen blir det en -32 tudor eller nåt sånt(med neon ) Redigerad 1 oktober, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CpTrucken Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 kan du inte göra en tuff Skyline GT-R? (min Favvo bil ) eller en tuff Audi Quattro sport Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 oooo näää ja e så trött på alla plastiga riskokare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CpTrucken Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 :'( säjjer ja bara. en SKyline skulle du kunna göra skit tuff juh!! men aja vad e en -32 tudor förnått då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 :'( säjjer ja bara. en SKyline skulle du kunna göra skit tuff juh!! men aja vad e en -32 tudor förnått då? www.google.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CpTrucken Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 aha fan, så d där e en tudor.. okej tack jag tästade söka på google men de kom fram en massa tanter :S men du om du ska göra en sån där.. så måste du ha neon under sulle vara asa coolt. lycka till me den ska bli kul att se hur den blir. nu ska jag försöka mig på nått.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Tror du ska fixa ditt namn CpTrucken Det finns en skylin på GTAforums.com som någon håller på att bygga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CpTrucken Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 fixa mitt namn? du vill att jag ska byta? jahopp.. hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Ja tycker det inte är fel på det men andra kan tycka det... Det är inte specielt snällt mott dom som har den sjukdomen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts