Jump to content

hack, slowmotion osv.


Pain To ThE MaX
 Share

Recommended Posts

ok, köpt en ny bärbar dator för min brorsa. Han vill spela gta3 så jag installerar det. Men när jag spelar så liksom rycker spelet. Det flyter och sen slowmotion i en sekund och sen vanligt igen och så håller det på hela tiden :huh: För tror jag att jag fixade det med 3d analyzer. Men den nya versionen (enda jag hittar) tycks inte fungera?!?! någon som har en gammal 3d analyzer?

Datorn: 2.8ghz celeron, ati 9000 128mb 512 mb ram. Jag vet att det är skit men jag spelade gta3 och vc med en 1.2 amd, 512mb, gf2mx32mb utan hack så..

drivrutiner och sånt har jag installerat. kör XPhome sp1 dx9.0b.

någon?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jo men det "flyter". Men den liksom flyter, går lite långsamt och flyter igen och så håller det på. Det fixade jag genom att använda 3dana.. på min stationära dator. Men det vill inte fungera hos bärbara.

En sak till, Enemy territory hackade typ i 2 fps. Ändrade från agp8x till 4x, nu flyter det MYCKEt bättre. Varför? ska inte 8x vara bättre? ingen skillnad hos gta3 eller moh:aa dock.

EDIT: Installerat VC och det fluter på i 800X600X32 medium i drawing distance. Har inte testat högre men man ser typ ingen skillnad på den bärbaras skärm :ermm:

Redigerad av Pain To ThE MaX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...