Jump to content

Minns ni...


Jacker
 Share

Recommended Posts

Men jag tycker att den härligaste känslan var att spela GRAND THEFT AUTO på win95 med min polare Per. F*N vad kul det spelet var då. Jag kommer ihåg att vi skolkade från skolan bara så vi kunde va hemma hos honom och spela GTA. GTA har ju under åren förbättrats och det går ju inte alls att jämföra VC med GTA1! Men nu är det inte samma känsla längre eftersom min bästis och jag bor 2200km ifrån varandra!!! :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men jag tycker att den härligaste känslan var att spela GRAND THEFT AUTO på win95 med min polare Per. F*N vad kul det spelet var då. Jag kommer ihåg att vi skolkade från skolan bara så vi kunde va hemma hos honom och spela GTA. GTA har ju under åren förbättrats och det går ju inte alls att jämföra VC med GTA1! Men nu är det inte samma känsla längre eftersom min bästis och jag bor 2200km ifrån varandra!!! :'(

true... true...

tyvärr hade jag aldrig nån koll på VC... satt bara å nötte trean tills ja fick höra att vc släppts helt plötsligt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

tycker nog att vc e bäst...

ja menar:

1:an legend... (behöver jag säja mer...)

london kul expansion

2:an rå men lite trist miljö

3:an ballt med 3d & shit typ första spelet med bil åkning å skjuta... men ändå

alldeles för grått o trist hade ingen riktig karaktär bara story...

vc e ju absolut råast på alla sätt å vis(går inte att säja mer...)

jag säjer bara att jag kommer att spela det länge länge till precis som folk spelar :One must fall 2097!!!!!!!! Älska....

san andreas blir lite myche rpg tycker jag...

självklart spelar man ju alla gta spel men Grand Theft Auto Vice City som sagt Älska......

(egentligen trodde jag det bara var en kort expansion till trean...(skäms) men sen när jag fick det ... UNDERBART!!!!!!!!!)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...