Jump to content

VeteranMoppar till GTA!


Barracuda
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 92
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

jag,

Copstar,

Pimpen,

Zlafs,

-=veewee=- ,

Lunch och

Toidi är med, bra, ju fler vi blir desto större blir modden.

Ni får väll börja på det ni känner för, jag gör dakotan, LunCH gör Ks50 osv obs! se till så att vi inte gör samma moppe två ggr om..

Toidi: En puch florida flakmoppe skulle inte sitta fel, men du får göra en vanlig också, feel free!

Lord_lime: Ok, det räcker från sidan för min del men det beror på om man har sett moppen tidigare.

Vet inte om ni vet det, men jag gör Dakotan för att jag äger en :rolleyes:

Zlafs och copstar: Hur gick det med eran dakota?

Toidi igen: Någon av dessa kanske?( De som är i den första bilden befinner sig en halvmil ifrån där jag sitter!!) :huh:

:P Jag skulle kunna göra en Puch Monza om ni vill ! ;)

:P Jag äger snart en sån ! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

min granne har en yamaha k50 iaf  :rolleyes:

Är du rätt i huvve eller?

OM det nu är en Yamaha så kan den inte heta k50.

Han har möjligtvis en FS1. Den enda skildnaden på SugMinPurjo K50 och Yamaha FS1 är i stortsätt motorn. lite kantigare kåpa över förgasarn på FS1.

EDIT:

För övrigt så skulle jag kunna göra en K50 utan problem med blue's. Men den skulle ju nån annan göra :'(

Får la bli ena Mustang Mamba med mitt egna stuk

Redigerad av Pimpen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
gör en yamaha fs1 yankee för tusan!

Har sett 2 sådana i hela mitt liv :)

Har inte kommit så långt på varken dakotan eller compacten men jag lovar att jobba med dem så fort jag får tid! ;)

Tänk på att det är veteranare! Med veteranare räknas moppar som är 25 år gamla eller äldre. En DTR 92:a är inte acceptabelt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad har folk emot Suzuki? Jag skulle faktiskt hemskt gärna kunna göra en K50, fast då en -89a då jag själv hade en sån. Har en hel del bilder på den. Underbar liten sak var det. Iofs så pajjade skiten rätt rejält en vecka efter jag hade sålt den.

Nån som har nån blueprint på en k50 så tar jag hemskt gärna emot den!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad har folk emot Suzuki? Jag skulle faktiskt hemskt gärna kunna göra en K50, fast då en -89a då jag själv hade en sån. Har en hel del bilder på den. Underbar liten sak var det. Iofs så pajjade skiten rätt rejält en vecka efter jag hade sålt den.

Nån som har nån blueprint på en k50 så tar jag hemskt gärna emot den!

det undrar jag också...

min är en 85:a så den är äldre..

och är lagad med...

SILVERTEJP!!!! :)

ska ta bild nån gång

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan du inte försöka visa att du är rejlält mycket äldre än dom eller? :wub:

jobbat vidare, såklart, är inte helt 100 på vilket styre jag ska ha. Vill ha nåt grymt.

Jag vet att sadeln ser lite kantig ut, ska fixa det, såsom ramen(tanken). Tror jag skiter i packethålaren sålänge. kommer bli tufft att se en compact i vc.

Är det ingen som har startat med sina moppar eller? Visa bilder, ni som är med! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...