Buzz_40 Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Nej nej, du startar ju en skogsbrand runt hela staden, en mur av eld, kan ju inte bli bättre Eller ifs, kom just på att den där jäkla brandkåren skulle komma och släcka allt... Aja, skulle sett coolt ut iaf... aaah lätt att man tuttar på nån fet skog 5.00 AM o kollar ifall brandkåren orkar hasa sig dit Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 aaah lätt att man tuttar på nån fet skog 5.00 AM o kollar ifall brandkåren orkar hasa sig dit Hmm, kan tänka mig att dom är rätt snabba på att hasa sig dit, skulle bli lite fel om det blev en skogsbrand i australien proportioner Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Hmm, kan tänka mig att dom är rätt snabba på att hasa sig dit, skulle bli lite fel om det blev en skogsbrand i australien proportioner aaaah! Its Unated States of America, man! haru inte hört Gerts låt på 105,5? oftast så hommer pitzza-budet fram snabbare än ambulansen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 aaaah! Its Unated States of America, man! haru inte hört Gerts låt på 105,5? oftast så hommer pitzza-budet fram snabbare än ambulansen Va, Gert's låt? Ingen aning om va du snackar om? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 (redigerad) 3 favorit bilder just nu pendlar på mitt skrivbord. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/gtsa1.JPG http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/gtasa2.JPG Redigerad 22 oktober, 2004 av SteelWolf Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/gtsa.JPG Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Va, Gert's låt? Ingen aning om va du snackar om? VA!!! lyssnar du inte på Rix MorgonZoo !!!!!!!??????? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 VA!!! lyssnar du inte på Rix MorgonZoo !!!!!!!??????? öhm, nää, vet inte ens vad det är för nåt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 öhm, nää, vet inte ens vad det är för nåt skojja du me mig!!! radiokanal 105,5 rix FM, från 6-10 alla vardagar! i sånna fall borde du checka deras Hemsida Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 skojja du me mig!!! radiokanal 105,5 rix FM, från 6-10 alla vardagar! i sånna fall borde du checka deras Hemsida hmm, är sällan vaken innan 10:00, dessutom så spelar Rix inte min sorts musik, men får väl försöka lyssna på det nån gång Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Gery Fylking rockar. Gillar hans listor! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 (redigerad) Beklagar för dubbelpost, men jag var tvungen att posta den här bilden: Kan nån se vad Sweet (eller vem det nu är) håller i handen? Det borde vara ett vapen, men ser mer ut som en megafon. Redigerad 23 oktober, 2004 av tejwarius Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NamChai Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 (redigerad) De e ett vapen tycker jag det ser ut som. Han ska väll skjuta han på tåget. Redigerad 23 oktober, 2004 av NamChai Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 ja tycker också att det ser ut som ett vapen en pistol eller nåt sånt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Det verkar som om han håller med två händer... Men jag vet inte, jag har dålig syn! Riktigt fin bild faktiskt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 skojja du me mig!!! radiokanal 105,5 rix FM, från 6-10 alla vardagar! i sånna fall borde du checka deras Hemsida haha menar du lazyboy - facts of life eller va den heter? när det "sjungs" att ikea katalogen har tryckts i fler ex än bibeln mm? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 ja tycker också att det ser ut som ett vapen en pistol eller nåt sånt jag tycker de ser ut som en MAC-10 eller en pistom me ljuddämoare Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 (redigerad) 2 småbilder.. kolla snabbköps-loggan, liknar en känd snabbköpskejda som finns på hörnet Redigerad 25 oktober, 2004 av mickemannen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 ...rating-loggan.. det dtår STRONG SEXUAL CONTENT, och med tanke på vad som stod i gamespots/igns(vet inte vilkens) recention om att man kunde ha flcikvän och man var tvungen att va snäll mot henne för att å nåt så kanske det blir riktigt kul med det och värt att pröva på dessutom står det USE OF DRUGS, så man kan altså röka joints å sånt tror jag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joffe Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Här är en ny härlig bild på en svävare http://www.gamespot.com/ps2/action/gta4/sc...s.html?page=175 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts