Jump to content

Bildobservationer.


Ruffy
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 571
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Han som sitter på kanten håller sin arm skumt, ser ungefär ut som om han stödjer sig på ett tak som inte finns...

jag tycker det ser ut som om han balanserar, kan inte vara hur stabilt som hellst att sitta sådär, dessutom måste ni tänka i den rörliga dimensionen, det där är en stillbild, jag tror inte han sitter sådär stelt i "moving picture" liksom

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag tycker det ser ut som om han balanserar, kan inte vara hur stabilt som hellst att sitta sådär, dessutom måste ni tänka i den rörliga dimensionen, det där är en stillbild, jag tror inte han sitter sådär stelt i "moving picture" liksom

jamen då skulle han väll hålla i sig i nått :blink: Jag tror att R* har varit slöa helt enkelt :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror att det är massa rymdraketer och att R* har lagt in ett dolt uppdrag där man ska resa till mars och dumpa ett lik :P men vem vet... jag kanske har helt fel, men jag har en känsla av att jag har rätt :mellow:

nej tror du har helt fel.. detta ska ju vara lite seriöst..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ida så köpte ja en datatidning (Player1) fö dom sa att de va en "exklisiv" interjuv :rolleyes:

den sög...

o på framsidan av tidningen så stod de:

"flera nya bilder"

jag visar härmed upp dom nya o vackra bilderna (det fans flera andra bilder men dom far inte "nya")

Edit:

PS: bländningsljuset e förstos blixten :DS

post-31-1098460484_thumb.jpg

Redigerad av Buzz_40
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ida så köpte ja en datatidning (Player1) fö dom sa att de va en "exklisiv" interjuv :rolleyes:

den sög...

o på framsidan av tidningen så stod de:

"flera nya bilder"

jag visar härmed upp dom nya o vackra bilderna (det fans flera andra bilder men dom far inte "nya")

Edit:

PS: bländningsljuset e förstos blixten :DS

Tror faktist att den översta är gammal, men den undre har jag inget minne av att jag sett tidigare...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ida så köpte ja en datatidning (Player1) fö dom sa att de va en "exklisiv" interjuv :rolleyes:

den sög...

o på framsidan av tidningen så stod de:

"flera nya bilder"

jag visar härmed upp dom nya o vackra bilderna (det fans flera andra bilder men dom far inte "nya")

Edit:

PS: bländningsljuset e förstos blixten :DS

Båda är gamla!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ida så köpte ja en datatidning (Player1) fö dom sa att de va en "exklisiv" interjuv :rolleyes:

den sög...

o på framsidan av tidningen så stod de:

"flera nya bilder"

jag visar härmed upp dom nya o vackra bilderna (det fans flera andra bilder men dom far inte "nya")

Edit:

PS: bländningsljuset e förstos blixten :DS

sett dom.. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...