kariya Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Jag var bara tvungen att göra en topic om denna dram thrillerserie. Jag annser att den är den bästa bland de serie som går nu. De sänds söndagar 21.00. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 skulle du kunna säga vilken kanal den går på också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 skulle du kunna säga vilken kanal den går på också? Kolla på dagenstv.com eller nån tidning..... TV4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Jupp, en riktigt mysig deckare. Fast oturligt nog går den på 4:an och dom j*vlarna är ju tvugna att göra ett 20 minuter långt avbrott för nyheterna, vilket jag tycker förstör stämningen lite. Men annars har jag inget ont att säga. Jag gillar den något excentriska Tony Hill, riktigt bra rolltolkning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 3 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Jupp, en riktigt mysig deckare. Fast oturligt nog går den på 4:an och dom j*vlarna är ju tvugna att göra ett 20 minuter långt avbrott för nyheterna, vilket jag tycker förstör stämningen lite. Men annars har jag inget ont att säga. Jag gillar den något excentriska Tony Hill, riktigt bra rolltolkning! jupp, senaste avsnittet var riktigt bra. För er som inte såg det handlade det om en kille som (våldtog?) och dödade sina offer, han kliptte av håret på de också De avsnittet när en kille bestämde träff med tjejer sen dödade han dom, de var bra de också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 jupp, senaste avsnittet var riktigt bra. För er som inte såg det handlade det om en kille som (våldtog?) och dödade sina offer, han kliptte av håret på de också De avsnittet när en kille bestämde träff med tjejer sen dödade han dom, de var bra de också Bäst hittils har iaf varit avsnittet med det där paret som ledde ett TV-program. Sämst var helt klart det första transvestit avsnittet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Själv har man ju en bra parabol-box (fick gratis, pappas företag gör prylar som finns i den), där man kan spela in och se samtidigt....då börjar man se klockan halv 10 och spolar förbi all reklam och nyheter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Själv har man ju en bra parabol-box (fick gratis, pappas företag gör prylar som finns i den), där man kan spela in och se samtidigt....då börjar man se klockan halv 10 och spolar förbi all reklam och nyheter... Mäktigt...har du min adress? Tänkte att du kunde skicka det till mig nämligen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 4 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Bäst hittils har iaf varit avsnittet med det där paret som ledde ett TV-program. Sämst var helt klart det första transvestit avsnittet! Då när Tony låtsas vara intresserad i slutet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Mäktigt...har du min adress? Tänkte att du kunde skicka det till mig nämligen... ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts