Jump to content

Mord i sinnet


kariya
 Share

Recommended Posts

Jupp, en riktigt mysig deckare. Fast oturligt nog går den på 4:an och dom j*vlarna är ju tvugna att göra ett 20 minuter långt avbrott för nyheterna, vilket jag tycker förstör stämningen lite. Men annars har jag inget ont att säga. Jag gillar den något excentriska Tony Hill, riktigt bra rolltolkning!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jupp, en riktigt mysig deckare. Fast oturligt nog går den på 4:an och dom j*vlarna är ju tvugna att göra ett 20 minuter långt avbrott för nyheterna, vilket jag tycker förstör stämningen lite. Men annars har jag inget ont att säga. Jag gillar den något excentriska Tony Hill, riktigt bra rolltolkning!

jupp, senaste avsnittet var riktigt bra. För er som inte såg det handlade det om en kille som (våldtog?) och dödade sina offer, han kliptte av håret på de också ;)

De avsnittet när en kille bestämde träff med tjejer sen dödade han dom, de var bra de också :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jupp, senaste avsnittet var riktigt bra. För er som inte såg det handlade det om en kille som (våldtog?) och dödade sina offer, han kliptte av håret på de också :rolleyes:

De avsnittet när en kille bestämde träff med tjejer sen dödade han dom, de var bra de också :mellow:

Bäst hittils har iaf varit avsnittet med det där paret som ledde ett TV-program.

Sämst var helt klart det första transvestit avsnittet!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...