Jump to content

GameSpot On the spot today


Recommended Posts

  • Inlägg 122
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Guest Alice Cooper
nepp, de står att de kommer visa ett nytt online program som bland annat kommer handla om gta sa

ja men exakt var kan man se d?

kan du posta en länk?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ja men exakt var kan man se d?

kan du posta en länk?

en i forumet hade sagt det, men nu när jag tittar närmare på saken så står det ingenstans, men som jag sa i en post innan: kolla in logon, de ändrar nämligen den efter vad som bland annat kommer visas på nästa program, och om man tittar noga på den så kan man se Cj

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Alice Cooper
en i forumet hade sagt det, men nu när jag tittar närmare på saken så står det ingenstans, men som jag sa i en post innan: kolla in logon, de ändrar nämligen den efter vad som bland annat kommer visas på nästa program, och om man tittar noga på den så kan man se Cj

Just nu när ja går in på http://www.gamespot.com/onthespot/ så kommer d automatiskt upp en film med on the spot fast som e gammalt....så kl 4.00 Am tid så kommer d sändas en ny?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Just nu när ja går in på http://www.gamespot.com/onthespot/ så kommer d automatiskt upp en film med on the spot fast som e gammalt....så kl 4.00 Am tid så kommer d sändas en ny?

läs under den som visas: You're currently watching Episode 5 -- July 22th, 2004.

Come back this Thursday at 4:00pm PDT for an all-new show

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Alice Cooper
läs under den som visas: You're currently watching Episode 5 -- July 22th, 2004.

Come back this Thursday at 4:00pm PDT for an all-new show

ok ja fattar nu....men om man kommer in där lite efter att d börjat sända...kan man nte se d då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
ok ja fattar nu....men om man kommer in där lite efter att d börjat sända...kan man nte se d då?

jodå, det kommer finnas kvar som det där gammla avsnittet. Men ta och bli medlem på gamespot.com för man kanske måste va medlem för att se live jag vet inte. Gå in på www.gamespot.com och bli medlem där och inte på gamespot/onthespot för där kostar det.

Edit: hoppas de inte bara snackar om det utan man får se när de lirar spelet

Redigerad av Wild_hawk
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Alice Cooper
jodå, det kommer finnas kvar som det där gammla avsnittet. Men ta och bli medlem på gamespot.com för man kanske måste va medlem för att se live jag vet inte. Gå in på www.gamespot.com och bli medlem där och inte på gamespot/onthespot för där kostar det.

Edit: hoppas de inte bara snackar om det utan man får se när de lirar spelet

ja för hoppningsvis...enligt dom reportrarna i alla tidingar så e d helt annorlunda att se spelet "In action" än att se bilderna!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

skönt att man inte behöver se de precis när de sänds första gången. Och ja det hade varit så grymt coolt om dom spelar det också. Så får man se de nya kontrollfunktionerna och när man manövrerar kameravinkeln själv + allt annat man inte sett. Men det med att man kan styra kameravinkeln själv tycker jag är svinbra! :rolleyes:

Förresten som jag frågade innan också, är det någon som vet hur man rippar streamfilmer? Hade ju varit kul att ha kvar klippet sen.

Redigerad av DistortionSleep
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

skönt att man inte behöver se de precis när de sänds första gången. Och ja det hade varit så grymt coolt om dom spelar det också. Så får man se de nya kontrollfunktionerna och när man manövrerar kameravinkeln själv + allt annat man inte sett. Men det med att man kan styra kameravinkeln själv tycker jag är svinbra! :rolleyes:

Förresten som jag frågade innan också, är det någon som vet hur man rippar streamfilmer? Hade ju varit kul att ha kvar klippet sen.

bli medlem på gamespot så kan du ladda ner avsnittet

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Alice Cooper
ja man kan ladda ner alla avsnitt som de sändt. De ger ut en tid då programet börjar.

damn känner mig som någon recruitare från gamespot, Kom bli medlem!

:rolleyes:

kan du skicka en länk där man kan ladda ner alla episoder?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...