Jump to content

DUMMA UPPDRAG!


MileZ^
 Share

Recommended Posts

:o jag fattar inte hur man ska göra på det där uppdraget när man ska slå sönder rutor eller nått i ett varuhus!! kan nån berätta hur man ska göra för jag har helt enkelt fastnat....en sak till...på ett annat uppdrag med Big Mitch Baker när man ska fylla nån Chaos Meter, hur fyller man?! jag har skjutit massa människor åkandes på bågen, men den går ju upp sååå segt. Jag skulle vilja ha tips till båda dessa uppdrag..Tack på förhand!
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Shakedown

Tog ett M5 gevär som ligger i Vercetti estate, tog den vita lamborginin som stod utanför åkte dit och skjöt sönder alla rutor, om man blir jagad kan byta kläder inne på varuhuset.

man ser ju på kartan var fönsterrutorna är, de som är formade som trianglar på kartan är på en annan våning

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

du behöver inte ens sätta dig på hojen spräng bara så mycket saker som möjligt,jag grejade det men sparade inte sen´,först så gjorde jag så att jag hade tre stjärnor för att det skulle bli mycket action omkring men sen så blev det inte lyckat när jag klarade det och fortfarande hade en pansarvagn efter mig. :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tog bara Uzin eller om det var mp5an och sprang runt och sköt folk, de e bara stå utanför var man får uppdraget och sikta på folk och juta de. Direkt du dödat nån släpp siktknappen och sikta på nytt då hittar du ett nytt offer. Spräng nån bil och så om du får tid.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...