Jump to content

The Elder scrolls III


Mr.Magic
 Share

Recommended Posts

Nu har jag köpt The Elder Scrolls: III Game of the year edition (Med Morrowind, Bloodmoon och Tribunal) Så nu undrar jag vad Tribunal lägger till? Och sen hur blir man en varulv? Vad finns mer på Bloodmoon ön än Skog, snö, björnar, vargar, en kille som gör godis och ett uppdrag där man ska hjälpa en nordbo? Och sen behöver jag hjälp med TES Construction set :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 48
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Först....bra val, det spelet kommer du att ha glädje av...Tribunal är en eget stad som inte syns på kartan, man kan ta sig dit på nått sätt men kommer inte ihåg hur. (Fråga Fredrico här på gtasajten, han vet en hel del om morrowind.)

Hur som helst har jag jobbat med TES Constructions Set och om du vill ha hjälp så adda min på msn: tim_thornberg@hotmail.com B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag köpt The Elder Scrolls: III Game of the year edition (Med Morrowind, Bloodmoon och Tribunal) Så nu undrar jag vad Tribunal lägger till? Och sen hur blir man en varulv? Vad finns mer på Bloodmoon ön än Skog, snö, björnar, vargar, en kille som gör godis och ett uppdrag där man ska hjälpa en nordbo? Och sen behöver jag hjälp med TES Construction set B)

tyckte du att det var värt pengarna da? köpte du det på internet? siåfall, vart då? vad kostade det? på CDON.com kostar det ca 259 kr... jag funderar starkt på att köpa det...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det bör du verkligen göra....du kan alltid ladda ner demot och testa först....

det behöver jag inte göra nu :lol: jag fick igång det, förut vägrade det starta (jag hade en gammal repad skiva), Det var nämnligen fel på typ alla filmsekvenser, iaf morrowind-loggan och intro-filmen, så jag ändrade bara lite i morrowind.ini, och bytte ut filmsekvenserna mot Bethesda Softworks loggan, så spelet funkar, men inte filmsekvenserna B) har inte spelat så länge nu, men tycker ändå att Neverwinter Nights är snäppet fränare faktiskt ;) ska snart testa TES Construction Set snart B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tribunal är en eget stad som inte syns på kartan, man kan ta sig dit på nått sätt men kommer inte ihåg hur.

För att komma till Mournhold(Tribunal)tror jag man ska snacka med en snubbe som står vid en av bryggorna i Ebonheart. Fast Mournhold har ju inget vatten förresten :lol:

Fasen vad länge sen det var man spelade...ähh...

men tycker ändå att Neverwinter Nights är snäppet fränare faktiskt

Kolla in den "Andliga uppföljaren"(Som utvecklarna Bioware kallar det)Dragon Age.

Kommer iof inte än på några år men du kan ju alltid sitta och dregla lite(Det är absolut inget fel med det!)

http://www.bioware.com/games/dragon_age/

Du tror väl inte att utvecklarna av bla Baldurs Gate serien, SW: KotOR och Neverwinter Nights ska svika oss?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att komma till Mournhold(Tribunal)tror jag man ska snacka med en snubbe som står vid en av bryggorna i Ebonheart. Fast Mournhold har ju inget vatten förresten :P

Fasen vad länge sen det var man spelade...ähh...

Kolla in den "Andliga uppföljaren"(Som utvecklarna Bioware kallar det)Dragon Age.

Kommer iof inte än på några år men du kan ju alltid sitta och dregla lite(Det är absolut inget fel med det!)

http://www.bioware.com/games/dragon_age/

Du tror väl inte att utvecklarna av bla Baldurs Gate serien, SW: KotOR och Neverwinter Nights ska svika oss?

klart de inte ska svika oss, har läst om det förut och sett screens... det är no.1 bland mina rollspel som jag längtar efter :P men Vampire The Maquerade: Bloodlines kommer inte långt efter :P dessvärre kan det ju inte släppas förran HL2 släpps :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror det. Min kompis sa att det stog i PC Gaming World. BTW jag ha rsett en trailer på Matrix online det verkarde coolt. On topic

jo, men dom är ju kraftig störda, dom skrev ju att Half Life 2 var nerlagt "på skojj"... jag är rätt säker på att Matrix: Online INTE är nerlagt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...