Jump to content

Paramedic, Stretch, Pizza delivery


Panserknacker
 Share

Recommended Posts

Jag har klarat och hittat det mesta, men har problem med några små saker...

Krånglar som fan med Paramedic updragen, någon som har något tips, som gör det lite enklare iallafall?

Sen så har jag aldrig stött på en Pizza delivery Piaggio, hittar den inte någonstans, antog att den skulle finnas vid pizzeriorna, men den står varken framför eller i gränden bakom.. var hittar jag den??

Jag har även problem med att hitta "Stretch" bilen, (limosinen) den kör aldrig på gatorna, står den parkerad någonstans?? Måste ha den för att slutföra 2:a listan på Sunshine autos...

Never say how

mutch you whant

to do it, just do it!

post-12-1089331710_thumb.jpg

Redigerad av Panserknacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns ett tips på paramedic: Kör lugnt! Du får gått om tid jag lovar. Du får inte spränga bilen :P ... Strech'n står vid vid ditt hus (Diaz Mansion, Vercetti Estate) Om du har klarat alla cortez uppdrag.

Konstigt det där med pizza vespan :lol: . kan bara rekommendera att titta

vid golfbanan (iaf nära).

Lycka till :D

/Stoppie

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, Tach för hjälpen med paramedic uppdragen..

hittade strech'n också, har vetat att den stått vid Vercetti Estate men den har varit borta när jag letade efter den, så jag trodde att det blivit nån bugg.. men jag körde några vändor fram och till baka, då kom den fram till slut..

Men fortfarande inga pizza piaggio.. weird.. får väl acceptera att jag inte kan få 100% :rolleyes:

tack för hjälpen med det andra iallafall!

Never say how

mutch you whant

to do it, just do it!

post-12-1089334154_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, Tach för hjälpen med paramedic uppdragen..

hittade strech'n också, har vetat att den stått vid Vercetti Estate men den har varit borta när jag letade efter den, så jag trodde att det blivit nån bugg.. men jag körde några vändor fram och till baka, då kom den fram till slut..

Men fortfarande inga pizza piaggio.. weird.. får väl acceptera att jag inte kan få 100% :o

tack för hjälpen med det andra iallafall!

Never say how

mutch you whant

to do it, just do it!

Du ska inte alls acceptera att du inte kan få 100%...

Förvånar mig inte om det buggar. har för mig att jag varit med om liknande

och skitit i det och sen helt plötsligt har den dykt upp... aja lycka till

/Stoppie :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men nu har jag hittat Pizzaboy, körde fram och till baka massor av gånger, och till slut stod den där.. simpelt.. borde provat det innan..

så nu ska jag nog ha fått ihop till 100%..

på tal om det

kan man höja sin criminal rating?? jag cheatade på "chaos meter" uppdraget.. så nu står det total liar.. Inte så lockande, vill ha Godfather..

hur fan får man 45 poäng på shooting range? 100% accurate och tomt magasin?

Never say how

mutch you whant

to do it, just do it!

post-12-1089418914_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lirar också på ps2, men det var ganska simpelt där med när man kom på hur man ska göra för att få poäng..

jag skött bort dom två första måltavlorna, men inte huvuderna på dem, för då är dom ju kvar, fast utan kropp, och då kan man koncentrera sig på den bortre måltavlan som ger 3 poäng när man skjutit hela..

riktigt skönt med fast reload..

Never say how

much you whant

to do it, just do it!

post-12-1089574568_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...