Jump to content

Little Fighter 2


Kalan
 Share

Recommended Posts

jepp det är skoj som fan.....finns fusk så man får alla gubbar...när du väljer gubbe så skriver du in lf2.net testa spela med knight då han äger...!!! B)

Jag addar dig och skickar filerna.....

haha, det visste jag inte, men jag har redan haft alla gubbarna... jag öppnade bara filen data.txt i mappen data... där bytte jag bara ut de sämsta gubbarna mot de bästa (tex knight å firzen) ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är little fighter???

ett spel där man springer runt med en eller flera "gubbar" och ska ha ihjäl varandra... man kan använda specialattacker med mera på olika banor (bla. på den kinesiska muren) man kan välja om man vill ha medhjälpare eller inte, köra mot datorn eller mot polare över internet eller på samma dator (upp till fyra spelare på samma dator)... Man kan spela som bla. ninjan Rudolf, som kan kasta kaststjärnor och slåss med sitt svärd med mera. Det finns ca 24 gubbar att spela som. Man kan köra turneringar mot datorn eller polare med mera... Man kan även plocka upp basebollträn, flaskor, stora stenar, liar och basebollar med mera, som man givetvis kan slåss med...

kolla http://lf2.net

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...