Jump to content

vet nån varför...?


Xemtoth
 Share

Recommended Posts

Vet nån varför spelet låser sig när jag åkt en bit i Lance's Lamborghini under detdär uppdraget som man dödar Leo och tar telefonen...kan et bero på att jag installerat en ny Lamborghini..? spelet låser sig INTE under vanlig speltid,men endast på uppdraget :P vet nån varför? vet nån hur man fixar det? se bild på Lamborghini nedan

courtach07_225679_0.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ser ingen bild.

NÄR låser det sig under uppdraget???

Kanske det är ett resurskrävande uppdrag, en väldetaljerad bil och så kan ju du ha en sopig dator!!!

våga inte säga "sopig dator" ... :P jag slet arslet av mig för den... bilen tar mindre plats än orginal infernus i gta3.img...ska testa att installera en ny lambo.. bild:

:D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara att acceptera, den funkar inte. Jag måste sitta vid din dator om jag ska hjälpa dig. kan ej fixa saker genom att berätta, hade ig i svenska :P Näe skojar bara har mvg i svenska men nån annan kanske kan hjälpa dig :D

Redigerad av archan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet nån varför spelet låser sig när jag åkt en bit i Lance's Lamborghini under detdär uppdraget som man dödar Leo och tar telefonen...kan et bero på att jag installerat en ny Lamborghini..? spelet låser sig INTE under vanlig speltid,men endast på uppdraget :lol:  vet nån varför? vet nån hur man fixar det? se bild på Lamborghini nedan

courtach07_225679_0.jpg

Det är ingen lamborghini det är en ferrari. ;P oj sorry såg inte bilden från början p.g.a datorns tröghet!! :">

Redigerad av ERROLS TRUMMA
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...