Jump to content

Car Stat Editor!


GTaJäGaReN
 Share

Recommended Posts

igår gjorde jag om Cuban Hermes till en helikopter med Car Stat Editor. det ser förjävligt fult ut eftersom alla saker som kan gå sönder början rotera som rotorblad :wub: alltså, motorhuven, bagageluckan, kofångarna och vindrutan :wub:

men när jag ska lyfta så orkar den bara flyga 3-4 meter upp i luften, och jag kan inte använda num9 och num6 för att flyga framåtillbaka. finns det nån 1337 gubbe som kan säga hur man gör bättre helikopterinställningar på den. kanske kopiera maverickens linje till hermes? aja, jag ska kanske lägga upp den på gtamods om den blir vacker ;)

Redigerad av GTaJäGaReN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
igår gjorde jag om Cuban Hermes till en helikopter med Car Stat Editor. det ser förjävligt fult ut eftersom alla saker som kan gå sönder början rotera som rotorblad :angry: alltså, motorhuven, bagageluckan, kofångarna och vindrutan :wacko:

men när jag ska lyfta så orkar den bara flyga 3-4 meter upp i luften, och jag kan inte använda num9 och num6 för att flyga framåtillbaka. finns det nån 1337 gubbe som kan säga hur man gör bättre helikopterinställningar på den. kanske kopiera maverickens linje till hermes? aja, jag ska kanske lägga upp den på gtamods om den blir vacker <_<

har gjort samma med polis bilarna, men dom orkar inte lyfta alls så om man krockar i dom så flyger dom åt h*lvette, om dom gasar när man går nära så blir man strimlad ! -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...