Jump to content

wheel


cennys
 Share

Recommended Posts

hejsan,

nu har jag stött på ett till problem som agj ej har haft förut.

min DMagic1 wheel mod vill inte funka.. in instalerat det å t.om startat via vice city mod manager nån som vet vad som kan va fel? nyss tatt bort å ominstalerat vice city men endå jag hade det innan å då funkade det och då instalerade jag bara på detta sett oxå...

nån som kan hjälpa?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

man måste juh ha ett wheel mod för att fälgarna och hjulen t.ex skall kunna bli större och jag hare en massa sidor med bilar etc. ingen nybörjare ^_^ , allt pajade bara efter min reinstall.

SNÄLLA hjälp nån kan juh inte spela vc utan nån wheel mod ser juh dumt ut t.ex på en monstertruck när hjulen är små :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hejsan,

nu har jag stött på ett till problem som agj ej har haft förut.

min DMagic1 wheel mod vill inte funka.. in instalerat det å t.om startat via vice city mod manager nån som vet vad som kan va fel? nyss tatt bort å ominstalerat vice city men endå jag hade det innan å då funkade det och då instalerade jag bara på detta sett oxå...

nån som kan hjälpa?

har själv Magic wheel mod instalelrat med VCMM, du får byta ut en lite "rad" till varje bil i vc..249 ska du skriva..i defult.ide, en screen som exempel som ^MeTaNoLiC^ har givit mig när jag hade problem..

post-11-1088733091_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska jag byta på VARENDA? ^_^ funkar att instalefra via Vice city mod manager me en .vmc fil :'( tänker juh knappast bara kunn instalera .vcm filer funderar på att ta bort vice igen å ta om allt från börjar .(

ja, du ska byta på varenda, har du textur problem ska du ta bort txd.img och txd.dir i gta vc mappen o låta skiten byggas upp igen när du loadar en fil..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

kan nån kolla om det står så här ??? Ni måste ha wheel mod .. står det så här för er då?

# wheels

237, wheel_rim, generic, 2, 20, 70, 0

238, wheel_offroad, generic, 2, 20, 70, 0

239, wheel_truck, generic, 2, 20, 70, 0

250, wheel_sport, generic, 2, 20, 70, 0

251, wheel_saloon, generic, 2, 20, 70, 0

252, wheel_lightvan, generic, 2, 20, 70, 0

253, wheel_classic, generic, 2, 20, 70, 0

254, wheel_alloy, generic, 2, 20, 70, 0

255, wheel_lighttruck, generic, 2, 20, 70, 0

256, wheel_smallcar, generic, 2, 20, 70, 0

249, wheel_lightmod, generic, 2, 20, 70, 0

i default.ide .......?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...