Jump to content

Official Playstation 2 Magazine UK Till Sverige


Recommended Posts

Nu är det ny månad och då ska tidningen med 15 sidor GTA SA komma ut hos dig... Kolla in Pressbyrån eller något liknande...Kan Rekommendera Pressbyrån för jag såg att dom hade det gamla numret... i England kommer tidningen ut 1 månad innan Sverige ... Så vi ligger ett nummer efter i tidningarna....Så om vi har tur kanske det står lite ny info i Englands tidning idag ...Så kanske vi får reda på lite mera !! ^_^ vore något !...Men annars tycker jag att ni kan gå ner o köpa ett nummer...Jag ska allafall göra det nu =D hejdå !

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

=( ...

Jag var på pressbyrån med dom hade inte fått in det nya numret av Official PLaystation Magazine 2 !! den kommer nästa vecka 1..

Men sedan hade dom PS2M (inte officiel) där stod att där var fakta om GTA SA men det stod osso att det var 10 sidor om Driv3r ..Så jag tror inte lixom det är 15 sidor GTA SA om det är 10 sidor Driv3r ..Så jag vet inte ...Är det den officiela tidningen som har 15 sidor ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...