Jump to content

Bil-Spawnings-funktionen


Recommended Posts

Ni vet, när det kommer en bil och så tittar man bort och dit igen så är den borta. Och att man ser när bilarna ploppar upp på skärmen. Och att bilarna som kört förbi inte går att hitta igen eftersom dom är borta.

Det är nog det mest irriterande i hela Vice City. hoppas dom fixar det på nåt sätt.

Edit, Lägger till lite.

Jag hoppas verkligen att det är real-tid, eller vad man ska säga så att en sekund i verkligeheten är en sekund i spelet. Det vore mycket roligare. Och tiden skulle gå när man sover typ 6 timmar per gång eller nåt.

Redigerad av EvilOL
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bilarna försvinner med mening, om de skulle vara kvar i bakgrunden skulle Ram minnet bli fullt och processorn skulle jobba för högtryck m.m...

Så därför har dom gjort dessa begränsningar för att alla inte har 10 gig ram och 3 ghz processor.

men lite borde dom höja ju <_<

Redigerad av Ade
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hoppas verkligen att det är real-tid, eller vad man ska säga så att en sekund i verkligeheten är en sekund i spelet. Det vore mycket roligare. Och tiden skulle gå när man sover typ 6 timmar per gång eller nåt.

Jag hoppas inte att det blir korrekt tid! Jag tycker att tre sekunder på en minut skulle vara fint. Alltså, en dag i San Andreas - tre dagar i Vice City...

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni vet, när det kommer en bil och så tittar man bort och dit igen så är den borta. Och att man ser när bilarna ploppar upp på skärmen. Och att bilarna som kört förbi inte går att hitta igen eftersom dom är borta.

Det är nog det mest irriterande i hela Vice City. hoppas dom fixar det på nåt sätt.

Edit, Lägger till lite.

Jag hoppas verkligen att det är real-tid, eller vad man ska säga så att en sekund i verkligeheten är en sekund i spelet. Det vore mycket roligare. Och tiden skulle gå när man sover typ 6 timmar per gång eller nåt.

och så att inte bilarna korsar varandras filer! som i downtown :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni vet, när det kommer en bil och så tittar man bort och dit igen så är den borta. Och att man ser när bilarna ploppar upp på skärmen. Och att bilarna som kört förbi inte går att hitta igen eftersom dom är borta.

Det är nog det mest irriterande i hela Vice City. hoppas dom fixar det på nåt sätt.

Edit, Lägger till lite.

Jag hoppas verkligen att det är real-tid, eller vad man ska säga så att en sekund i verkligeheten är en sekund i spelet. Det vore mycket roligare. Och tiden skulle gå när man sover typ 6 timmar per gång eller nåt.

Tänk dig ett uppdrag då man ska vänta på nån person i 1 timme, kul? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och riktigt jävla stora långtradare som är så mäktiga att dom krossar allt. Sånna som kör runt i Australien och inte ens stannar när dom ser en kängruflock på vägen för att det inte är nån ide utan har istället kängruskydd frampå.

Håller med till 100%! :)

Edit: W0rd! menade jag :P

Redigerad av ez3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och riktigt jävla stora långtradare som är så mäktiga att dom krossar allt. Sånna som kör runt i Australien och inte ens stannar när dom ser en kängruflock på vägen för att det inte är nån ide utan har istället kängruskydd frampå.

ska bara säga en sak.. :P svenska lastbilar är större än amerikanska.... :)

Redigerad av GiZmo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...