Jump to content

Skräckfilmsmördare

Kalan
 Share

Vilken skräckfilmsmördare föredrar du?  

332 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Har inte sett någon av dom filmerna så jag vet inte ;)

Den smilien har du tatt från skräckfilmsforumet eller hur -_-

De har jag tagit därifrån, ja. Men de finns även på många andra forum. Dock måste jag säga att smilisarna här är de snyggaste som finns! ;P

Själv har jag inte sett så många filmer med Cronenberg, men folk har ju kallat han geni, så filmer som Deadringer lär vara lysande! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 2,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Sådär, så har man fått tag på en Halloween 5 TIN - Limited Edition för 299kr :ph34r:

16155445_1_497555_0.jpg

Alltså du har redan Halloween 5 på både VHS och DVD så varför köpa den! ^_^

Jag köpte Storm of the century som jag har sett en gång innan och den är skit bra -_-

Sen köpte jag också The Gatering ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså du har redan Halloween 5 på både VHS och DVD så varför köpa den! :P

Jag köpte Storm of the century som jag har sett en gång innan och den är skit bra :P

Sen köpte jag också The Gatering :D

Ja, jag har tre Halloween 5 på VHS, samt två på DVD, det är skräpiga jäkla utgåvor som inte går att jämnföra med denna plåtlåda! :unsure:

Och, ja, Storm of the Century är bra! Har sett det flera gånger ;)

Flanders, får du post på helgdagar? :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså du har redan Halloween 5 på både VHS och DVD så varför köpa den! :mellow:

Jag köpte Storm of the century som jag har sett en gång innan och den är skit bra :mellow:

Sen köpte jag också The Gatering :)

Är The Gathering bra? Har inte sett den.

Vet inte om jag har nämnt att jag för någon dag sen såg Scanners 2, den var bättre än jag väntat mig, men ändå inte speciellt bra. Dock rätt underhållade actionscener och bra musik. Lite slafs innehöll den också. 6/10

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är The Gathering bra? Har inte sett den.

Vet inte om jag har nämnt att jag för någon dag sen såg Scanners 2, den var bättre än jag väntat mig, men ändå inte speciellt bra. Dock rätt underhållade actionscener och bra musik. Lite slafs innehöll den också. 6/10

Nej inte så värst bra. Den är mer i Thriller Genren :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Har kommit på att Halloween 5 Tin (plåtlåda) blir min 20:e Halloween-film när den kommer. Alltså det finns bara 8 filmer, men jag har 20 utgåvor sammanlagt :)

Puzzleboxen (Hellraiser 1-3, Limited 4-disc Box Set) förväntas anlända på tisdag. Väldigt mycket och troligen bra extramaterial verkar den innehålla iaf! Sen är den ju snygg med >_<

Rapporterar när jag fått dem om vad jag tyckte! :P

EDIT: Jag känner mig dessutom rejält elak mot Kariya för att jag inte vill sälja min Freddy's Nightmares Volume 1 på DVD till honom. Den har ju utgått hos filmbolaget...

Redigerad av Kalan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor