Pico Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Yeah right, Mikey rår på Jason. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Jason klår mikey.. jason är odödlig som fan.. men de hade varit tufft om dom gjorde en film men frågan är vem som skulle vinna, freddy eller mikey? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Freddy. Mike kan inte ta honom i Freddys värld, eller verkligheten, eftersom Freddy rådde på Jason och köttade honom rejält. Michael ska inte fightas mot någon, han hör inte till den kategorin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 den där Freddy ramsan är lite små creepy när dom små flickorn säger den one, two, freddy is coming for you, three four, better lock your door, five six, grab your crucafix, seven eight, better stay awake, nine ten, never sleep again :"> creepy men freddys skämt är väl lite små muppiga. kolla på a nightmare on elm street-freddys dead, det är den roligaste och bästa terror på elm street men de klår inte HalloweeN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 den där Freddy ramsan är lite små creepy när dom små flickorn säger den one, two, freddy is coming for you, three four, better lock your door, five six, grab your crucafix, seven eight, better stay awake, nine ten, never sleep again :"> creepy Håller med! Det värsta i en skräckis är småflickor i vita klänningar, ex: elmstreet och "the shining". Speglar oxå, för det brukar alltid komma upp saker i dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Captain Kirk är en snubbe i Star Trek har jag för mig. mm...spelas av William Shatner. Han är mest känd för att han...pratar...så...här...(Uppehåll mellan orden...fast inte riktigt så farligt...men alla som härmar honom spelar på just det!). Michael ska inte fightas mot någon, han hör inte till den kategorin. Jag skulle förmodligen ta livet av producenterna om dom ens tänkte tanken på att göra en Michael VS ... btw så kan ingen säga att Freddy och Jason kan klå Michael lätt...Mikey är ondskan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 (redigerad) btw så kan ingen säga att Freddy och Jason kan klå Michael lätt...Mikey är ondskan! Jo, Freddy tar in honom i drömvärlden, å Jason hugger skallen av honom! Dessutom skulle jag själv kunna döda honom, bara jag fick tag i en atombomb! (skojja ba ) Redigerad 8 augusti, 2004 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 btw så kan ingen säga att Freddy och Jason kan klå Michael lätt...Mikey är ondskan! Freddy och Jason kan ta honom. Leatherface kanske vore en god motståndare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Jason tar mickey lätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 är dawn of the dead bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 9 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 är dawn of the dead bra? Har bara sett den gamla versionen, den är bra... Den nya ska också vara bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Det skulle varit kul om alla de där uppe skulle vara med i en och samma film dela upp dom i två lag och sen gör dom det dom ska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 har precis sett dawn of the dead spännande till tusen och ganska rolig också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Det skulle varit kul om alla de där uppe skulle vara med i en och samma film dela upp dom i två lag och sen gör dom det dom ska är inte det en bra dié? Ska kolla om det är något läskigt ikväll. Sänder skrcäkfilmer och rysare allt för lite Jason X gick här om dagen, den bör då gå snart igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 9 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Det skulle varit kul om alla de där uppe skulle vara med i en och samma film dela upp dom i två lag och sen gör dom det dom ska Det hade väll vart kul att se på, men jag tror inte att det vore nån vidare handling i en sådan film och sen kan man ju undra vilka långsökta ideér manusförfattarna måste ha fått för att få ihop alla dessa i en film... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 du har så rätt. men Jason är coolare än freddy, Michael är coolare än Jason. iallafall så tycker jag att Freddys ylletröja är cool. håller med om att Jason e något coolare en Freddy! Och självklart e Micheal coolare en Jason Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 håller med om att Jason e något coolare en Freddy! Och självklart e Micheal coolare en Jason Freddy är något häftigare än Jason (enligt mig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 10 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Freddy är något häftigare än Jason (enligt mig) Tycker jag också... men Mikey är min lilla älskling Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Tycker jag också... men Mikey är min lilla älskling min med. Jason är näst coolast. bara måste sköpa samlarboxen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Freddy är något häftigare än Jason (enligt mig) Alla är ju häftiga på olika sätt. Freddy: skrämmer sina offer innan han tar dom.. åsså dom där knivarna Jason: känner ingen smärta, slutar aldrig. Mikey: Står och glor på sina offer tusen år! Hannibal: Smart.. och inte overklig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts