Jump to content

@ pizzaboy


Xemtoth
 Share

Recommended Posts

Hej, jag har misslyckats 2 gånger med Pizza boy, för att den sista sitter på något place där man inte hittar han, jag har leveirerat 61 st pizzor, kan jag fortsätta där ifrån, är det bara ett visst antal pizzor jag ska ha levererat? elelr måste man dra allt ut? snälla svara, och hur många pizzor ska man ha?, tack :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

du måste göra alla på raken (alla samtidigt) för att du ska få 150 liv.. om de e nån som du inte hittar så är de bara att trycka Esc å sedan ta fram kartan.. då seru vart kunden befinner sig å du ska komma upp i level 10 eller 12, kom inte riktit ihåg vilken av dom men ja tror att de va 10! :blink: lycka till!

Redigerad av Patrik
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

du måste göra alla på raken (alla samtidigt) för att du ska få 150 liv.. om de e nån som du inte hittar så är de bara att trycka Esc å sedan ta fram kartan.. då seru vart kunden befinner sig å du ska komma upp i level 10 eller 12, kom inte riktit ihåg vilken av dom men ja tror att de va 10! :blink: lycka till!

f*n! det är någon som är vid något tak! lr nåt...som ja inte kommer åt...blir tokig om jag inte kan få 150 liv! :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...