Jump to content

Plot Outline


 Share

Recommended Posts

Någon har säkert sett det eller så men jag var och kollade på imdb Och såg plotoutlinen på GTA:SA pch det står så här (skit kort men ändå!)

Plot Outline: A similar theme of previous Grand Theft Auto games taken place on the West Coast with a modern gangster setting

Coolt va! då e det 99,9% att det e nutid( ;) för mig men :unsure::P :"> :(^_^ För är andra!(och lite för mig))

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, vad ska man nu tro om det där? Är det att lita på?

Själv så tar jag det som en ganska säker källa. Men det som jag väntar på är GTA:s nyhetsbrev. Det kommer ju aldrig tycker jag..

Som tidigare uttryckt, blir det G-shit style på spelet så blir det intressant, men säkert nån dum hårdrockare som bojkottar det för att dom tror att dom ska ta skada av det. (ingen och jag menar ingen ska ta illa upp av det där!!)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, vad ska man nu tro om det där? Är det att lita på?

Själv så tar jag det som en ganska säker källa. Men det som jag väntar på är GTA:s nyhetsbrev. Det kommer ju aldrig tycker jag..

Som tidigare uttryckt, blir det G-shit style på spelet så blir det intressant, men säkert nån dum hårdrockare som bojkottar det för att dom tror att dom ska ta skada av det. (ingen och jag menar ingen ska ta illa upp av det där!!)

Det är ju en mycket stor och seriös sida så jag tror man kan se det som en säker källa, låter ytterst lovande i så fall ju :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ju en mycket stor och seriös sida så jag tror man kan se det som en säker källa, låter ytterst lovande i så fall ju :P

Jo det är ju det som jag tycker... sidan har ju haft rätt med andra grejer oxå. Men alla kan vi ju ha fel, men jag hoppas innerligt att det här inte är en av de tillfällena..!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...