Jump to content

Uppdrag


Recommended Posts

ett uppdrag där nån snubbe snor ett veteranplan från WWII (andra världskriget) och man får sitta i bak å peppra och sen va tvungen att hoppa fallskärm innan planet lämnar SA och så får man styra själv om det skulle komma en mås eller helikopter :P

en mås?

väldigt gta-enligt uppdrag ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eftersom jag har börjat spela VC igen så började jag komma ihåg ett uppdrag som jag älskar. När man ska med Lanze åka helikopter och skjuta massa fiender med M60 (kommer bara ihåg att uppdraget heter nånting med 89 typ :blink: ).

Mer såna uppdrag vill jag se i SA :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eftersom jag har börjat spela VC igen så började jag komma ihåg ett uppdrag som jag älskar. När man ska med Lanze åka helikopter och skjuta massa fiender med M60 (kommer bara ihåg att uppdraget heter nånting med 89 typ :blink: ).

Mer såna uppdrag vill jag se i SA :D

minns det också som ett grymt uppdrag. det är schysst med kombinerade uppdrag. tex halva missionet i helikopter och halva till fots.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja vill ha ett eller flera uppdrag som man inte ska göra allt själv!

EXEMPEL:

Man sitter i ett mörkt rum vid ett runt bord med en lamp över och planerar ett brott med ett par andra...Sen så ska man fullborda detta uppdrag.

Typ att det ligger ett par krypskyttar vid ett tak och några andra i en bil och så ska man själv åka på en spårvagn och när man kommer till ett visst ställe så låtsar en kille att han får ett hanfall så att man själv kan göra något typ döda nån eller nått medans han som låtsar anfallet tar åt sig all uppmärksamhet. Så när man sen ska där ifrån så jagar en massa killar en så skjuter krypskyttarna dom så man kan komma undan!'

TEAMWORK-UPPDRAG!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...