Jump to content

Winamp-skin


R2D2
 Share

Recommended Posts

Såg på winamp.com att dom har en tävling (med vinster!), snyggaste winamp-skin, mest kreativa m.m. Suger på PS och grafik m.m., men kan koda det. Så om nån/gärna många, kan göra ett skin från Gtasajten..och självklart dela på ev. vinster. Om nån är bra på att skapa interfaces i PS, så är ni välkomna att vara med.

Läs mer på http://www.winamp.com/about/article.php?aid=10547

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag kan hjälpa :(

Bra. PM:ar en liten bild över hur jag vill attt det ska se ut...sen får du "improvisera" lite.....

Lunch: Frå du tid sen....får du hjärna också hjälpa till, om du kan samarbeta med Krax....

Söker också duktiga programmerare som kan skapa så kallade maki-scripts (make a killer interface), gå in på winamps forum för att veta mer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bra. PM:ar en liten bild över hur jag vill attt det ska se ut...sen får du "improvisera" lite.....

Lunch: Frå du tid sen....får du hjärna också hjälpa till, om du kan samarbeta med Krax....

Söker också duktiga programmerare som kan skapa så kallade maki-scripts (make a killer interface), gå in på winamps forum för att veta mer.

Var tvungen :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...