Jump to content

2 st knappar


Xemtoth
 Share

Recommended Posts

Hej! jag undrar om nån kan göra 2 st knappar till min sida Spelsajten.com ?

storlek :

Vad som ska stå på dem : "Spelsajten" och "Spel"

Skulle ni kunna hjälpa mig? tack B)

men så oprofessionellt..det är ju inte en riktig webshop alls... du har ju inget samarbete med cdon.com? t.ex. du länkar ju bara..varför har du lagt ner massa arbete på att koda de länkarna istället för att lägga krut på designen?

Sidan är ju alldeles för oetablerad för att starta ett samarbete med cdon.com

Redigerad av samool
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men så oprofessionellt..det är ju inte en riktig webshop alls... du har ju inget samarbete med cdon.com? t.ex. du länkar ju bara..varför har du lagt ner massa arbete på att koda de länkarna istället för att lägga krut på designen?

Sidan är ju alldeles för oetablerad för att starta ett samarbete med cdon.com

och va fan vet du om det?! B)

ta reda på fakta innan du yttrar dig! :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

och va fan vet du om det?! :unsure:

ta reda på fakta innan du yttrar dig! B)

Värst vad du blev gramse då! :wub:

Men jag håller med Samool! Jag tror inte en 14 åring skulle få sammarbeta med cdon.com? öhm det låter lite för grummligt så.... B)

*EDIT*

Btw, bara så du vet så är en webshop där man köper saker över nätet typ som webhallen.com eller amazon.com etcetra... :wub:

Om ni tillåter så lägger jag till ett extra *LoL* här hehe. :huh:

*EDIT2*

Ursäkta min petighet men öh: det står också så här på sidan:

Spelsajten.com är gjord för att ni som är spel intresserade ska trivas!

Spelsajten.com lägger ut fusk till spel, bilder, fakta för att man ska få napp om vad spelen handlar om.

Om ni vill tipsa om något spel , fusk, eller info, vänligen kontakta Spelsajten Webmaster!

Men jag kan inte hitta nån email adress på hemsidan, dessutom lade jag märke till en liten flipp längst ner på sidan där det står Copyright © 2004-2004 all rights reserved. Har du verkligen fått alla rättigheter för ett Copyright inkl. märket?

(Syftar på all rights reserved.) Visst vet du att man måste ta kontakt med vissa ppls för att få skriva sådär? Iaf vad jag har hört. Eftersom du ska få rättigheterna av någon och så vidare. ;) Fejka inte sidan nu! För då kommer nog inte så många dit. :lol:

Redigerad av AE_Dave
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

och va fan vet du om det?! :huh:

ta reda på fakta innan du yttrar dig! :lol:

vart inte du bannad förut? :unsure:B)

Xwemtoth: kan man få se brevet/mailet du fick från cdon om samarbetet?

du har ju bara länkat "köp"-knapparna direkt till cdon, alltså ingen webshop direkt...

Redigerad av vigge89
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*EDIT3* (Dock ingen edit kolla uppåt en bit ifall ni vill förstå tog tid att skriva det där för jag har ont i huvet så typ tiop ppls hann skriva innan jag blev klar >.<)

Uhm, Jag trodde spelsajten.com var webben till spelforum.info.se... men Rille sa att du knyckt sidan och börjat göra egen... Stämmer det? :'(

(Fett vänliga hälsningar Hell^Knight...)

*EDIT* (Ursäkta alla mina edits! :unsure:)

Jag har 100% tillstånd att ha deras varor där..och jag fick erbjudande att käna pengar...  Men jag valde bort det för jag inte har nåt bank-konto än, jag ska fixa så fort jag fått ett konto.... 

Vadå... menar du att du sponsrar dom? Ah nåja vill veta säkert så jag mailar dom nu och frågar. :lol:

*EDIT2* (Ja ja sry att jag eddar så mkt men var glad att jag inte gör dubbelposter B) )

kk, jag gick in på cd-ons hemsida och sen in på "sammarbetspartner" sidan... där hittade jag detta: http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=902

Jag hittar ingen "www.spelsajten.com" direkt så, (btw har inte hunnit skicka mailet för säkerhetsskull än men det är på väg snart.) :huh:

Redigerad av AE_Dave
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*EDIT3* (Dock ingen edit kolla uppåt en bit ifall ni vill förstå tog tid att skriva det där för jag har ont i huvet så typ tiop ppls hann skriva innan jag blev klar >.<)

Uhm, Jag trodde spelsajten.com var webben till spelforum.info.se... men Rille sa att du knyckt sidan och börjat göra egen... Stämmer det? :'(

(Fett vänliga hälsningar Hell^Knight...)

*EDIT* (Ursäkta alla mina edits! :huh:)

Vadå... menar du att du sponsrar dom? Ah nåja vill veta säkert så jag mailar dom nu och frågar. :unsure:

Han har inte emsam rätt på den, och det skulle se kul ut om Rille skaffa en .com domän..jag har faktist payat för sidan, och jag gör det fortfarande...Så.. B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han har inte emsam rätt på den, och det skulle se kul ut om Rille skaffa en .com domän..jag har faktist payat för sidan, och jag gör det fortfarande...Så.. B)

Utan konto-kort? det skulle vara fett kul att se... :huh:

Riktigt fettkul menar jag då! Det funkar bara inte utan konto-kort,

och om du verkligen har kommit överens med cdon.com så får vi veta det så snart jag får svar på mailet. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*EDIT3* (Dock ingen edit kolla uppåt en bit ifall ni vill förstå tog tid att skriva det där för jag har ont i huvet så typ tiop ppls hann skriva innan jag blev klar >.<)

Uhm, Jag trodde spelsajten.com var webben till spelforum.info.se... men Rille sa att du knyckt sidan och börjat göra egen... Stämmer det? :'(

(Fett vänliga hälsningar Hell^Knight...)

*EDIT* (Ursäkta alla mina edits! B))

Vadå... menar du att du sponsrar dom? Ah nåja vill veta säkert så jag mailar dom nu och frågar. ;)

*EDIT2* (Ja ja sry att jag eddar så mkt men var glad att jag inte gör dubbelposter B) )

kk, jag gick in på cd-ons hemsida och sen in på "sammarbetspartner" sidan... där hittade jag detta: http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=902

Jag hittar ingen "www.spelsajten.com" direkt så, (btw har inte hunnit skicka mailet för säkerhetsskull än men det är på väg snart.) :lol:

PGA att jag inte tar betalt ja...ska ni fortsätta mobba mig? :huh:

och jag ska ta betalt i framtiden.. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej lugn! Snälla stäng den inte jag ber er! :unsure: Jag vill få mitt svar av cdon.com

och veta om han talar sanning... :huh:

*EDIT* (kk jag ska ge upp med edits snart!)

vilken jävla bråk om några jävla knappar!

Inte om knappar, handlar om att han påstår sig ha sammarbete med cdon.com och sånt, vissa tror honom inte bara men lugnt vi får snabbt reda på om han är i sammarbete med dom eller icke! B)

Redigerad av AE_Dave
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...