Jump to content

Hitman


88-ball
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 780
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Fan vad jag är sugen på detta spelet nu... läst lite på hemsidan och är skitsugen! Vilket tror ni det är bäst på? Xbox eller PC? Hur mycket kostar det?

Det är inte släppt ännu. Det har bara läckt. I affärerna kommer det väl vara det vanliga för nya spel till PC, runt 500 kr.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mikolan hade rätt om villaförortsbanan. Magnifik är en underdrift. Så otroligt coolt att smocka ner två Flowers By Irene-snubbar i en van, dra på sig FBI-kostym och kallsinnat infiltrera vittnets villa.

Nu skall jag bara sänka honom, samt hans familj, förmodligen. Bwehehehe.

Trevligt att återse Agent Smith, också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mikolan hade rätt om villaförortsbanan. Magnifik är en underdrift. Så otroligt coolt att smocka ner två Flowers By Irene-snubbar i en van, dra på sig FBI-kostym och kallsinnat infiltrera vittnets villa.

Nu skall jag bara sänka honom, samt hans familj, förmodligen. Bwehehehe.

Trevligt att återse Agent Smith, också.

Tips: Grillen + Tändarbränsle = Stekt Hustru. Mwhahahahha Tändarbränsle införskaffas i förrådet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alright; nu har jag kämpat mig igenom en jävla massa uppdrag, och ska tampas med en brudgum och brudens far på ett hillbillybröllp i den ljuva södern. Frågan är bara hur sjuttsingen jag bryter mig in i bondläpparnas residens. En satans hund skäller så fort jag kommer i närheten, och jag har varken korv eller gift tillhanda.

Några tips?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Efter Operan, männen i de vita rockarna =)

den tycker jag var skit svår men jag gjorde så att först så tog jag kläderna från en securita vakt som är precis vid början eller så kan du ta kläderna från han som sitter ensam i kamera rummer. sen så gick jag ner där dom "mer sjuka" fanns. sen så tog jag en av arbetarnas vita kläder så att man få tillträde där cellerna är. fast om man inte har nyckeln då kommer man inte in till rummer där cellerna är så jag skjöt sönder dörren med en ljuddämpare så att ingen hörde. sen så gick jag till agenten sövde ner han gick till början av banan och återuplivade han och KLART!

jag är inte bäst på att göra guider men jag försökte :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mmm :mellow:

Älskar hitman, och detta spel är verkligen vad jag vill se att nya hitman skulle bli. Grafikmässigt har det tagit ett enormt steg från Hitman3. Detta konkurrerar med de senaste spelen. Ljudet kan jag inte heller klaga på, förutom att det är väldigt lågt (har höjt till max) >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...