Jump to content

Program för skrivbord.


notorius
 Share

Recommended Posts

Jag var inne på den dära sidan ni gav sist (wincustomize) men ja fattade NADA.

Är det inte enklare om KalleR förklara hur han kan ha fått ett sådant snyggt skrivbord med tv-tablåer,winamp och en massa annat.

(Skrivbordet jag menar är denna ,den första bilden som kommer upp, postad av KalleR)

om du vill ha te.x. nån meny som du hittar under windowsblinds så måste du först ladda ner programmet, sen ladda hem de filerna du vill ha. så måste man göra med allt. programmen finns på varje sida

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har skaffat Samurze men jag fattar inte hur det funkar riktigt.

Jag ladda hem en sak där man kunde se vad som gick på tv och när ja öppnar det så öppnas det med winamp plus att jag kan inte göra så mycket med själva programmet.

Någon som har samma program och som kan hjälpa mig lite för att jag vet att det är inte särkilt svårt men det är bara jag som gör det svårt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har skaffat Samurze men jag fattar inte hur det funkar riktigt.

Jag ladda hem en sak där man kunde se vad som gick på tv och när ja öppnar det så öppnas det med winamp plus att jag kan inte göra så mycket med själva programmet.

Någon som har samma program och som kan hjälpa mig lite för att jag vet att det är inte särkilt svårt men det är bara jag som gör det svårt.

Kolla lite här, Samurize Tutorials och lite där, FAQ så kanske det löser sig :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...