Jump to content

Rån!!!!!


HemuleN
 Share

Recommended Posts

Ärligt talat Hemulen, jag tror dig inte!

Det var inget på nyhetera igår & inget i tidningen.

Hela fruängen centrum var avspärrat sa du.... ändå såg DU MP:5:an +att DU hittade en övergiven ford som DU visste var rånarbilen.

Säkerheten har höjts nåt otroligt sedan senaste rånet.

plus att det endast är VÄLDIGT oproffosionellt att först gå och råna bilen SEN råna butiken + att dom slängde ifrån sej vapnet. Jag e ganska säker på att det stod vittnen utanför, (ett rån tar ung. 2-3 min,plus att det säkert tar några minuter extra att råna affären) så polisen borde ha varit på plats innan rånarna ens hunnit ur butiken.

(:!!!:)

Dom rånade inte butiken, dom överföll väktarna när dom var på väg till bilen sen tvingade dom väktarna att låsa upp bilen, kollade du på Stockholms nytt på kvällen samma dag eller? Där var det mycke därifrån

Och jag visste inte att det var rånarbilen jag tyckte det såg ut som den som Basse (kompisens lillebrosa) beskrev + att den stog med öppna dörrar nästan mitt i gatan,

så jag gissade att det var den.

Det var inte jag som såg mp-5an först min polare sa att det låg ett vapen där och pekade och då såg jag den,

Hoppas att du tror mig nu!

Om inte kan du alltid fråga mina polare.... :huh:

Nu är jag dessutom säker på att det var en Softis och inte en äkta mp-5a. Jag hadde desutom en bild på den (tagen med min mobil) men sen råkade min klantiga polare radera den ( ja han har fått fett med stryck ) ^_^-_-:)-_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...