Jump to content

Da Swedes


Pjotr
 Share

Recommended Posts

det är inte särskilt proffsigt om man har språk-val, men så funkar det inte, snarare töntigt, opoffsigt och fult ,jag är en liten gris :huh:

men ååå,sidan är ju såååå allvarligt upplagt också,och jag har ju arbetat i tiiiimmmmaarrr för att få den att se sådär snygg ut.(om du inte förstod så var det där ironi)

Redigerad av Pjotr
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men vad är det för sida egentligen?

Fattar inte vitsen med sidan,jag är en liten gris  :P

från början (på version 1.0) så fanns det skitamånga gif-filmer som jag och min kompis gjort,några av dom finns på 'movies' på sidan,sen under 'projects' så ska vi testa olika saker(t.ex. experimentet med lådan som är där nu.

nu har jag länkat direkt till forumet så att alla ska kunna komma in(geocities suger och därför kunde inte många vara inne samtidigt på sidan förut) :D

Redigerad av Pjotr
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

från början (på version 1.0) så fanns det skitamånga gif-filmer som jag och min kompis gjort,några av dom finns på 'movies' på sidan,sen under 'projects' så ska vi testa olika saker(t.ex. experimentet med lådan som är där nu.

nu har jag länkat direkt till forumet så att alla ska kunna komma in(geocities suger och därför kunde inte många vara inne samtidigt på sidan förut) :D

men byt host då?

och sluta lägga till "jag är en liten gris" i varje post :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ja,håller på och fixar en bättre host,neee,det är roligt,ser ut som om folk tycker dom är grisar! Jag är en stor gris

ja, det är jätteroligt, fråga varje medlem på forumet, eller ännu bättre, skapa enn poll om det (not) -_-

Redigerad av vigge89
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

från början (på version 1.0) så fanns det skitamånga gif-filmer som jag och min kompis gjort,några av dom finns på 'movies' på sidan,sen under 'projects' så ska vi testa olika saker(t.ex. experimentet med lådan som är där nu.

nu har jag länkat direkt till forumet så att alla ska kunna komma in(geocities suger och därför kunde inte många vara inne samtidigt på sidan förut), jag e en bög -_-

Du har psykiska störningar din lammknullande bög... Ge dig och kom aldrig tillbaka och jag ger fan i er jävla sida utan mening (:!!!:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...