Jump to content

dildo dodo omöjligt


irre
 Share

Recommended Posts

Det är mission blev jag galen på ^_^ men jag klarade det tillsslut o fatta vilken glädje jag fick ;))))) jag sprang runt i lägenheten i kanske 5 min o sa :

YES YESY EYSYEYYSYSYYEYYSYYEYYSYYESSSSS

iaf jag kunde inte lyfta o det blev en jävla pina sen testade jag som en galning o kollade hur mam lyfte o så kollade kontrolerna o allt,o till slut hittade jag den numpad 9 o w o a d att svänga jag vände planet o började med den åt det andra hållet så klarade jag det ;)))) men det var precis på håret när jag var tebax från hamnen o flygplatsen längst bort så gick jag ner i vattnet för jag skulle bara krascha om jag försökte gå rätt in i kurvan JAG MISSADE RINGEN PRECIS UNDER :P(( men innan bränslet var slut lyckades jag vända planet o precis klara det innan bränslet tog slut.oavbrutet där nere stog det lite bränsle lite bränsle o svetten bara lackade ner ;))) MEN JAG KLARADE DET DÅ , ändå om det var länge sen nu men det var för jävla skönt be dig INTE hjälpa dig med d uppdraget. -_-)))))))))då missar du känslan som jag fick av det uppdraget.Alla uppdrag har en speciell känsla i spelet , o dom som man hade svårast för o tog länst tid var såklart den fett roligaste.kommer ihåg the driver uppdraget hade problem eftersom jag inte dragit ut joysticken om ni förstår vad jag menar ledde hela vägen fram till sista kurvan , tillslut klarade jag det med joysticken satt fortfrande IIIIII.o när man skulle rädda "lance" från soptippen var oxo fett skönt(jag riskerade mitt liv för den skiten o han gick bakom ryggen på mig den kuksugaren) han fick vad han förtjänade GRRRRRRRR

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...