Jump to content

Screenshots


walen
 Share

Recommended Posts

nån som vet något program som kan ta screen shots i spel .......som tar screens hela tiden ...så man kan lägga ihop det till en film................geekplayer finns ju till half life.......finns det något liknande program som man kan använda till andra spel?

varför ionte bara ta fraps? :) du kan ladda hemd et här nere

FRAPS19A.EXE

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

varför ionte bara ta fraps? :) du kan ladda hemd et här nere

´Fraps är inget vidare tycker jag ,,,vet inte riktigt hur man ska göra med den .....för filmerna blir sanslöst stora och dom blir inte som man vill alltid ....bilden blir sne osv......

men har man ett program som tar bilder.....(finns ju inbyggt i cs) så sätter man ihop dom med videomatch och filmerna blir inte så stora ..tex jag gjorde en CS film på 5min med hyfsad kvalite och musik den tar 150mg ...gör man en med fraps på ca 20 sek utan musik så tar den över 400mg.

Redigerad av walen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

´Fraps är inget vidare tycker jag ,,,vet inte riktigt hur man ska göra med den .....för filmerna blir sanslöst stora och dom blir inte som man vill alltid ....bilden blir sne osv......

men har man ett program som tar bilder.....(finns ju inbyggt i cs) så sätter man ihop dom med videomatch och filmerna blir inte så stora ..tex jag gjorde en CS film på 5min med hyfsad kvalite och musik den tar 150mg ...gör man en med fraps på ca 20 sek utan musik så tar den över 400mg.

Vadå 150mg ??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...