Jump to content

24


jontemad
 Share

Recommended Posts

Självklart ska jag se det! Föjde hela förra sessången, och ska även följa denna sessång. bauers fru dog ju, men kimberly är ju kvar.

Hörde att det hela utspelar sig ett par år/månader senare (än förra avsnittet), så Bauer ska tydligen vara skäggig. Handlingen, "Terrorister ska spränga Los Angeles i bitar med en atombomb", låter lite fantasilös men spännande. Hoppas det blir lika händelsefullt (!) som i förra sessången <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

24 Handlar om CTU-agenten Jack Bauer som i den första säsongen ska förhindra att president kandidaten blir mördad och det hela utspelar sig under ett dygn. varav varje avsnitt(24 st) är en timme på dygnet.Jag rekomennderar dig att se 24 ikväll deltanator den e faktiskt riktigt bra.

Ska bara tillägga att jag redan har sett den andra säsongen av 24 för jag har tillgång till dansk tv och där började dom redan sända serien i januari och så gick det sista avsnittet i juni.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Kan slå vad om att han kommer dö i någon av de sista timmarna. :rolleyes:

(Alltså något av de sista avsnitten :unsure: )

jojo..det är klart...man kan ju fuska lite å gå ut på en amerikansk sajt å lokka...men ja tänker inte gö de...förra säsongen hade vi beställt från USA och de var tråkigt resten av serien när man visste va som skulle hända...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...