Jump to content

MTA..Pip


Jacob_Henriksson_Gta
 Share

Recommended Posts

ursäkta mig, jag ber om ursäkt för alla spam jag nu kommer att göra i forumet men whazakhazahaza är väääldigt förbannad på mta.

whaza kommer inte in, cp mta säger att mitt vice city är modifierat men whaza har installerat om skiten 3 gånger nu men den vill fortfarande inte gå igång, snälla, snälla,snälla jag ttcker att jag är värd att få spela mta nu,

snälla hjälp mig

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag och min vän har ladat från samma ställe (inte warez) men efter flera timmars fixande blir jag av med alla flemedelande omm att vissa filer är moddiefierade men istället när jag trycker på start game i clienten så händer ingenting,,,

men min vän med exact smma vice city kommer in perfekt

edit: testat att installera om minst 4 gånger, och mta säker 20, har jobbat med dehär i 15 timmar nu jävlligt frustrerande

Redigerad av whazakhazahaza
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag och min vän har ladat från samma ställe (inte warez) men efter flera timmars fixande blir jag av med alla flemedelande omm att vissa filer är moddiefierade men istället när jag trycker på start game i clienten så händer ingenting,,,

men min vän med exact smma vice city kommer in perfekt

edit: testat att installera om minst 4 gånger, och mta säker 20, har jobbat med dehär i 15 timmar nu jävlligt frustrerande

om ni nu har "ladat" ( :o ) ner det, hur kan du då säga at tdet inte är warez?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...