Jump to content

NEJ VANN VALET!! JIPPEY


AE_Dave
 Share

Recommended Posts

Jag hade inte upptäckt den andra tråden sorry, Nog vet jag nånting men jag tycker inte om att nån sorts nazistliknande man (har ni sett honom? Han liknar faktiskt en sorts nazist. :wub: ) ska bestämma över våran valuta.... Och jag vill heller inte att delar av våran skatt ska gå till tyskland bara för att de har en dålig ekonomi. :P

*EDIT*

Har du förresten tänkt på att en massa matte böcker måste också ändras,

De tal som handlar om att dela på pengar mellan ett visst antal personer, till exempel hur man delar 5 :- på 2 personer.

Man måste först ändra :- emblemet till € och sen måste man skriva in en ny summa siffror för att det ska stämma...

Redigerad av AE_Dave
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns ju faktist en liknande tråd, men okej. Tycker att JA skulle vinna, bara sånna som inte vet nånting som röstar NEJ...AE_Dave, vad gör det så bra att inte införa euron då ?

Hur fan kan du säga så?

Hur fan kan du vara en sådan dålig förlorare?

Hur fan kan du säga att de som röstade nej inte visste nåt!

Hur fan vet du att det kanske inte är du som vet nåt?

Vi lever i ett land där alla har rätt att säga sin åsikt, visst får man kritisera men inte på ditt sätt. :wub::P:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ferkurz? Sluta bråka? Gud... han sa ganska mycket kritik som var negativt mot oss som röstade nej faktiskt se själv:

"Det finns ju faktist en liknande tråd, men okej. Tycker att JA skulle vinna, bara sånna som inte vet nånting som röstar NEJ...AE_Dave, vad gör det så bra att inte införa euron då ? "

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...