Jump to content

En liten reflektion bara.........


MattiaSS
 Share

Recommended Posts

Är det bara jag som har märkt att man hör nya kommentarer från fotgängarna hela tiden ju mer man spelar alltså även efter 50-60 timmmars spelande?

Har också märkt att tommy slåss som den värsta kung fu fightern, samtidigt som han ger någon på käften med nävarna svingar han ena benet i magen på en annan. Likaså den danska skallen han ger är mkt vacker :P

När man kör fusket instant health kan man ju kosta på sig att gå fram till ett gäng tungt beväpnade kubaner o starta ett hederligtknytnävsslagsmål, eh :(

När man spelade "riktigt" ville man ju inte gärna hamna i de situationerna precis.

Jaja bara en lite reflektion som sagt....

Redigerad av MattiaSS
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det bara jag som har märkt att man hör nya kommentarer från fotgängarna hela tiden ju mer man spelar alltså även efter 50-60 timmmars spelande?

Har också märkt att tommy slåss som den värsta kung fu fightern, samtidigt som han ger någon på käften med nävarna svingar han ena benet i magen på en annan. Likaså den danska skallen han ger är mkt vacker :ph34r:

När man kör fusket instant health kan man ju kosta på sig att gå fram till ett gäng tungt beväpnade kubaner o starta ett hederligtknytnävsslagsmål, eh :P

När man spelade "riktigt" ville man ju inte gärna hamna i de situationerna precis.

Jaja bara en lite reflektion som sagt....

Vad säger fotgängarna för nåt då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det bara jag som har märkt att man hör nya kommentarer från fotgängarna hela tiden ju mer man spelar alltså även efter 50-60 timmmars spelande?

Har också märkt att tommy slåss som den värsta kung fu fightern, samtidigt som han ger någon på käften med nävarna svingar han ena benet i magen på en annan. Likaså den danska skallen han ger är mkt vacker :ph34r:

När man kör fusket instant health kan man ju kosta på sig att gå fram till ett gäng tungt beväpnade kubaner o starta ett hederligtknytnävsslagsmål, eh :P

När man spelade "riktigt" ville man ju inte gärna hamna i de situationerna precis.

Jaja bara en lite reflektion som sagt....

jag som tycker att dom säger precis samma sak hela tiden... och att han slåss jättedåligt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...