Jump to content

ändra skyltar eller dörrar


whazakhazahaza
 Share

Recommended Posts

jag vill ändra på skyltarna, lägga in saker, skriva lite äxtra klotter på dörrarna men jag får inte till dom,

jag använder IMG tool eller vice TXD.

jag tar fram rrn till exempel skylt på topfun bilen,

jag gör den till bmp.går in på till exempel fotoshop och fixar det jag vill ändra,

när jag sedan vill replacea den i img-tool eller TXD, så skall man ju först välja filen man ändrat till, men sedan skall man ju välja fil en andra gån, jag tästade och väljha samma igen då, men hur jag än gör får jag ett felmedelande...vad kan jag göra för fel?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hahahaha japp whazakhazahazawhazakhazahazawhazakhazahazawhazakhazahazawhazakhazahazawhazakhazahazawhazakhazahazawh

azakhazahazawhazakhazahazawhazakhazahazawhazakhazahazawhazakhazahazawhazakhazahazawhazakhazahazawhaz

akhazahazawhazakhazahazawhazakhazahazawhazakhazahazawhazakhazahazawhazakhazahazawhazakhazahazawhazak

hazahazawhazakhazahazawhazakhazahazawhazakhazahazawhazakhazahazawhazakhazahazawhazakhazahazawhazakha

zahazawhazakhazahazawhazakhazahazawhazakhazahazawhazakhazahazawhazakhazahazawhazakhazahazawhazakhaza

hazawhazakhazahazawhazakhazahazawhazakhazahazawhazakhazahazawhazakhazahazawhazakhazahazawhazakhazaha

zawhazakhazahazawhazakhazahaza´

inga fler off topics då för de skulle va kul å veta dehär

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...