Jump to content

Hjälp efterlyses!


Vice.
 Share

Recommended Posts

Hej jag vet inte hur avancerat detta är så därför frågar jag.

KalleR skapade en Gtasajten meny som är sjukt användbar. Tyvärr så funkar inte den med senaste FF och jag kan inte ha kvar den gamla FF eftersom det hela tiden kommer upp en ruta som påminner mig om att jag skall uppgradera. Dessutom är den ful och tråkig. Är det möjligt att fixa menyn så den funkar med nya FF?!

Och skulle någon vilja hjälpa mig/oss med detta?

Tack på förhand/Vice

Menyn: http://www.e5.se/kalle/gtameny/gtasajtenmeny_2.xpi

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej jag vet inte hur avancerat detta är så därför frågar jag.

KalleR skapade en Gtasajten meny som är sjukt användbar. Tyvärr så funkar inte den med senaste FF och jag kan inte ha kvar den gamla FF eftersom det hela tiden kommer upp en ruta som påminner mig om att jag skall uppgradera. Dessutom är den ful och tråkig. Är det möjligt att fixa menyn så den funkar med nya FF?!

Och skulle någon vilja hjälpa mig/oss med detta?

Tack på förhand/Vice

Menyn: http://www.e5.se/kalle/gtameny/gtasajtenmeny_2.xpi

Har fixat så du kan använda den med senaste firefox nu. Packa upp filerna från zip filen och lägg dom i C:\Documents and Settings\Ditt_Användarnamn\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\firefox_profilen\extensions. Sedan är det bara att njuta av menyn. :unsure:

Manell installation: [Ladda ner här]

Automatisk installation: [Ladda ner här]

Edit: Du ska alltså lägga in hela mappen som heter {d32a49ea-7339-44a9-af32-116f7f3082ad} i \extensions mappen.

Edit 2: För att det ska fungera lär man starta om firefox.

Edit 3: Uppdaterad version med rättelser.

Edit 4: Uppdaterad version igen. Ladda ner den "Automatiska installationen" och packa upp på valfritt ställe. Dra sedan filen gtasajtenmeny_2.xpi till tilläggsrutan i firefox (finns under verktyg). Efter installationen lär du starta om Firefox.

Edit 5: Uppdaterade tillägget igen. Den ska nu ta upp mycket mindre plats på datorn.

Edit 6: Uppdaterat igen.

Enjoy! :D

Redigerad av Stammper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...